- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از سیمان نهاوند

به گزارش صدای نهاوند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان به همراه رییس اداره محیط زیست نهاوند و هیات همراه ضمن بازدید از کارخانه سیمان نهاوند از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته و وضعیت زیست محیطی این کارخانه قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند در ابتدای این جلسه بااشاره به اقدامات سیمان نهاوند در رعایت الزامات زیست محیطی اظهار داشت: سیمان نهاوند طی چهار سال گذشته به طور پیوسته به عنوان صنعت سبز کشوری برگزیده شده و علاوه بر آن تمامی استانداردهای زیست محیطی نیز توسط این مجموعه کسب شده است.

  مهندس فرونچی گفت: شرکت سیمان نهاوند در طول سال‌های گذشته همواره سعی نموده است با تأمین تجهیزات مناسب و صرف هزینه‌های قابل قبول در حوزه‌های ایمنی، سلامت و محیط زیست باعنایت به مسئولیت اجتماعی و افزایش بهره‌وری، فعالیت‌ها و اقدامات مؤثری را به انجام رساند.

وی اهتمام مدیریت و کارکنان شرکت سیمان نهاوند در توجه به الزامات زیست محیطی را مورد اشاره قرار داد و افزود: انشالله قصد داریم در سال جدید لوح زرین صنعت سبز کشوری را به کلکسیون افتخارات این شرکت در حوزه ی محیط زیست اضافه کنیم..

مدیرکل محیط زیست استان همدان نیز در این جلسه از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته شرکت سیمان نهاوند در حفظ، نگهداری و گسترش فضای سبز تقدیرکرد.

 سید عادل عربی با بیان اینکه بدون مشارکت مردم تمام برنامه های زیست محیطی بی نتیجه خواهد ماند افزود: باید با فرهنگ سازی و اعتماد به مردم در مسیر حفظ و پویایی محیط زیست نهاوند  تلاش کرد.

عربی گفت: مجموعه اقدامات کارخانه سیمان نهاوند در حفظ و نگهداری مسائل  زیست محیطی قابل تقدیر استو این نشان دهنده چرخش صنعت به حفظ و مراقبت از محیط زیست است.

گفتنی است قبل از این جلسه مدیرکل محیط زیست استان همدان و هیات همراه ضمن بازدید از بخش های آزمایشگاه، اتاق کنترل و خط تولید کارخانه، از نزدیک در جریان اقداماتی چون فیلتراسیون، الکتروفیلترها، بگ هاوس، مدیریت پسماندها، گسترش فضای سبز و … قرار گرفتند.