سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13217

صدای نهاوند:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از کسب مقام سوم کاراته در مسابقات آزاد بین‌المللی مالزی توسط دانش‌آموز شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،عبدالله جعفری با اشاره به اینکه دانش‌آموز هستی خزایی از بین شرکت‌کنندگان مختلف توانست رتبه سوم مسابقات آزاد بین‌المللی مالزی را از آن خود کند، اظهار کرد: این دانش‌آموز در پایه دوم دبستان، مدرسه ریحانهالنبی نهاوند تحصیل می‌کند.

وی با بیان اینکه خزایی در مسابقات کاراته، رشته کاتا این مسابقات شرکت کرده بود، افزود: مسابقات آزاد بین‌المللی مالزی در رشته‌های مختلف فروردین ماه امسال در کشور مالزی برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه هر زمان نگاه مسوولان نسبت به سلامت دانش‌آموزان از بُعد شعار خارج شد ما شاهد موفقیت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف بودیم، تصریح کرد: نگاه عمیق مجموعه آموزش و پروش استان به امر ورزش باعث شده تا حضور مطلوب و فعال دانش‌آموزان را در بخش‌های مختلف شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات، کسانی که به محیط‌های سالم ورزشی روی می‌آورند قطعاً در عملکرد تحصیلی آنها اثرگذار است، گفت: امروزه موضوع سواد حرکتی به عنوان یکی از دغدغه کارشناسان اجتماعی در حوزه سلامت به شمار می‌آید.

جعفری با بیان اینکه باید در کنار پرداختن به مسائل آموزشی به موضوعات اجتماعی دانش‌آموزان نیز توجه شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به دنبال ایجاد محیطی سالم و با نشاط برای دانش‌آموزان است./فارس

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش