سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13234

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند:

سهم نهاوند از اعتبارات ۲۰۱۸ بستگی به تلاش مسئولان دارد

صدای نهاوند:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: سهم نهاوند از اعتبارات رویداد 2018 بستگی به تلاش خود شهرستان دارد و این‌که چه تعداد رویداد بتوانیم برای شهرستان تعریف کنیم می‌توانیم اعتبارات بیشتری از این رویداد برای شهرستان جذب کنیم.

محسن جانجان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند در بخش های مختلف به ویژه در زمینه گردشگری طبیعی از ظرفیت های کم نظیری در سطح استان برخوردار است و هرچه بیشتر بتوانیم طرح ارائه کنیم، به همان میزان اعتبار بیشتری دریافت می کنیم.
جانجان با بیان اینکه در این رویداد همه دستگاه ها می توانند طرح ارائه دهند، افزود: در رویداد همدان ۲۰۱۸ همه ادارات به ویژه شهرداران نقش ایفا می کنند.

با بیان این‌که از شهرداران شهرستان بیشترین انتظار را برای جذب اعتبار در رویداد ۲۰۱۸داریم، عنوان کرد: از همین روی از همه مسئولان نهادها و ادارات شهرستان تقاضا داریم برنامه‌ها و طرح‌هایی برای این رویداد ارائه دهند تا بتوانیم اعتبارات خوبی برای شهرستان جذب کنیم در غیر این صورت دوباره شهرستان در انزوا قرار می‌گیرد و نهاوند ضرر می‌کند.

جانجان تاکید کرد: همه نهادها و ادارات شهرستان در این رویداد مهم ذی‌نفع هستند لذا به عنوان یک مطالبه از همه نهادها و ادارات شهرستان تقاضا داریم که همه تلاش خود را به کار بگیرند که طرح ارائه بدهند و اعتبار بگیرند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش