جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13284

صدای نهاوند:
امنیت از نشانه های اقتدار یک کشور است و نعمت امنیت که در کشور ما وجود دارد ، هدیه ای از سمت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری است و بی شک بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران مرهون همین امنیتی است که فرزندان گمنام این مرز و بوم روز و شب در ازای حفظ و ارتقای آن تلاش کرده و رنج دوران کشیده اند.

به گزارش صدای نهاوند، امنیت از نشانه های اقتدار یک کشور است و نعمت امنیت که در کشور ما وجود دارد ، هدیه ای از سمت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری است و بی شک بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران مرهون همین امنیتی است که فرزندان گمنام این مرز و بوم روز و شب در ازای حفظ و ارتقای آن تلاش کرده و رنج دوران کشیده اند.

همه امنیتی که امروز به آن می بالیم ثمره ی چند نسل خون عزیزانی است که همه چیز خود را وقف این نظام مقدس کرده اند و این بلاشک اجری معنوی دارد چرا که خطر کردن در برابر دشمنانی که هر روز دسیسه های جدیدی را به کار می گیرند و درگیری با ظالمان و استعمارگران که گاها با لباس خودی ظاهر می شوند از پیچیدگی های این کار است.

از رصد دشمنان داخلی تا دورترین مرزهای خارج از کشور ، ماموریت های هولناک و نفس گیر که هرکدام در جای خود قابل تقدیر و مایه ی مباهات می باشد و بسیاری از این عملیات هایی که این جان برکفان انجام می دهند به دلیل محرمانگی قابل گفتن نیست و برخی از این موارد که رسانه ای می شود باعث شگفتی می شود.

گمنامی سربازان امام زمان(عج) از آن جهت اهمیت می یابد که بویژه در سال های اخیر عملکرد وزارت اطلاعات بسیار شاخص بوده است و از آن جمله می توان به دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی شرق ایران، جاسوس های متعدد، نفوذ در اپوزیسیون خارج از کشور و سرویس های جاسوسی بیگانگان و مقابله با توطئه چینی دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد.

امروز اگر دشمنان قسم خورده انقلاب جرات به خود نمی دهند که به کشور ما چپ نگاه کنند به خاطر اشراف اطلاعاتی همین سربازان گمنام امام زمان (عج )می باشد .

همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم و با این سیستم همکاری داشته باشیم تا به این مملکت خدشه ای وارد نشود و این را مد نظر قرار دهیم که هرکس در هرجا مشغول انجام وظیفه است بایستی قوانین امنیتی را در این زمان با حساسیت بیشتری به کار بندد.

فراموش نکنیم جاسوسان معمولا از کنار گذاشتن اطلاعات کوچک در کنار هم به اهداف بزرگی دست پیدا می کنند و پس هر گونه اطلاعاتی هر چند کوچک بایستی حفاظت گردد.

به خاطر داشته باشیم که این کشور از چند جهت مرزی در محاصره فکری و نظامی دشمنان انقلاب و مردم است و کوچکترین اشتباه می تواند فاجعه عراق و افغانستان را تکرار کند ولی در حال حاضر ما بایستی از انقلاب و امام مهربانی ها پشتیبانی کنیم و ولایت فقیه را سرلوحه ی کار خود قرار دهیم و از تک روی بپرهیزیم.

امنیت و ارامشی که امروز در جامعه حکم فرماست ثمره تلاش و حماسه آفرینی گمنامانی است که برای حفظ و حراست از وجب به وجب این این خاک مقدس از هیچ حماسه و مجاهدتی فروگذاری نمی کنند و قطعا ،سربازان گمنام امام زمان ، حافظان جان ومال و ناموس ملت شریف ایران اسلامی هستند. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش