سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13289

صدای نهاوند:
همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) و تقارن آن با آیین بزرگداشت روز معلم و نکوداشت مقام استاد مراسم باشکوهی در هنرستان ولیعصر نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مدیر هنرستان ولیعصر نهاوند در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و روز معلم تقارن این دو مناسبت را به فال نیک گرفت و گفت: پس از قرار گرفتن حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در راس حکومت الهی، این حکومت به دنیا صادر می‌شود.

صمد قپانوری افزود: هیچ هدیه و یا تقدیری نمی تواند زحمات و تلاش های یک معلم را در امر خطیر تعلیم و تربیت را جبران کند، اما بر حسب وظیفه برخود لازم می دانم از زحمات و تلاش های معلمان، هنر آموزان و کادر اجرایی هنرستان ولیعصر تقدیر و تشکر نمایم.

قپانوری افزود: هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

وی در ادامه گزارشی از بررسی مشکلات هنرستان ولیعصر و نحو برگزاری امتحانات نیمه دوم خرداد ماه و نحو ارزشیابی همکاران  ارائه داد و افزود: هدف از برگزاری جلسه شورای هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر اعلام شرح وظایف همکاران، بحث و تبادل نظر جهت بهبودی و اثر بخشی آموزش است.

مدیر هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر نهاوند افزود: توسعه آموزش های کاردانش و فنی و حرفه ای که در این مقطع وزارت آموزش و پرورش به دنبال آن است یکی از نیازمندی های اساسی و قابل توجه کشور است.

در پایان این مراسم مدیران هنرستان ولیعصر نهاوند از زحمات و تلاش های یک ساله صمد قپانوری مدیر این مرکز آموزشگاهی در آستانه روز معلم با اهدا هدیه تقدیر و تشکر کردند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش