سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13374

صدای نهاوند:
جانشین پلیس راه استان همدان گفت: مجریان طرح ساماندهی جاده نهاوند-آورزمان برای بهره برداری زود هنگام این جاده استانداردهای لازم زیر سازی را رعایت نکردند.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: قسمتی از این جاده ۲۹ بهمن سال گذشته پس از تعریض و ساماندهی بهره برداری شد اما با وجود گذشت حدود سه ماه از بهره برداری آن به نا ایمن ترین جاده همدان تبدیل شده است.
اسماعیلی افزود: زیر سازی و آسفالت این جاده بسیار غیراصولی انجام شده و تردد خودروها به ویژه کامیون ها از این جاده موجب تخریب آسفالت سطح جاده و تبدیل شدن آن به یک موج و دست انداز شده است.
جانشین پلیس راه استان همدان اظهار کرد: هر خودرویی با ورود به این قسمت از جاده، تعادل خود را از دست داده و احتمال واژگونی آن بسیار بالا است.
سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: با وجود اینکه برای صاف و همسطح کردن این جاده، پس از بهره برداری ۲ نوبت دیگر آسفالت در سطح جاده پخش شده اما همچنان شاهد موج و دست اندازهای خطر آفرین در سطح جاده هستیم.
وی ادامه داد: مجریان این طرح برای بهره برداری زود هنگام جاده نهاوند – آورزمان استانداردهای لازم زیر سازی را رعایت نکردند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش