مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 13394

صدای نهاوند:
همایش ملی و تخصصی گردشگری نهاوند با هدف شناسایی ظرفیت ها و جاذبه های طبیعی و جذب سرمایه گذار در شهرستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،نماینده مردم نهاوند در مجلس در این همایش که صبح روز شنبه ۲۲ اردیبهشت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد نهاوند برگزار شد، گفت: نهاوند دارای موقعیت‌های بکر گردشگری است اما متأسفانه به سبب کمبود و یا نبود زیرساخت‌ها، کمترین بهره از این ظرفیت‌های گردشگری نصیب شهرستان شده است.

حسن بهرام نیا اظهار داشت: هنگامی که قیمت دلار کمتر از قیمت فعلی بود بهترین موقعیت‌ها را برای توسعه شهرستان نهاوند از دست دادیم در حالی که می‌توانستیم در آن موقیعت بهترین مراکز توسعه را در شهرستان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: در آن موقیعت به جای این‌که نیروهای شهرستان همسو شوند و در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان قدم بردارند در جهت خلاف هم و در جهت خنثی کردن هم حرکت کردند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان نهاوند در زمینه موهبت‌هایی از قبیل آب و هوا و زمین کشاورزی ظرفیت‌های بی‌بدیلی دارد اما متأسفانه از این ظرفیت‌های بالقوه برای توسعه شهرستان استفاده نکرده‌ایم و نه تنها به جایگاه اصلی خود نرسیده‌ایم بلکه در رده‌های ششم و هفتم استان قرار گرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: فاصله عقب ماندگی نهاوند با سایر شهرستان‌های استان زیاد است اما خوشبختانه در دو سال اخیر توانسته‌ایم این فاصله را کمتر کنیم.

 نهاوند از ظرفیت‌های گردشگری‌‌ کمترین بهره را برده است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهرستان نهاوند دارای موقعیت‌های بکر گردشگری است اما متأسفانه به علت کمبود و یا نبود زیرساخت‌ها در شهرستان، کمترین بهره از این ظرفیت‌های گردشگری نصیب شهرستان شده است.

بهرام‌نیا اظهار داشت: به منظور معرفی ظرفیت‌های بالقوه شهرستان نهاوند در زمینه گردشگری تلاش کردیم که همایش تخصصی و ملی گردشگری را در شهرستان برگزار کنیم که با تلاش مجموعه اجرایی شهرستان موفق شدیم با کمترین هزینه یک همایش تخصصی و ملی با غنای علمی بالا برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های مهم و بالقوه گردشگری شهرستان باید بالفعل شوند از همین روی برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان ایجاد شوند تا بتوانیم از این طریق برای شهرستان ایجاد درآمد کنیم و شهرستان را توسعه دهیم.

بهرام‌نیا افزود: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان سبب می‌شود گردشگرانی که به شهرستان سفر می‌کنند بتوانند مدت بیشتری در نهاوند اتراق کنند که عمده‌ترین زیرساخت‌های گردشگری زیرساخت‌های‌ راه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: خوشبختانه در حال حاضر شهرستان با همت و پشتوانه استاندار محترم، مسئولان و مردم شهرستان به یک کارگاه اجرایی تبدیل شده است و عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف در شهرستان آغاز شده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تلاش و پیگیری توانستم  چهار ردیف ملی برای پروژه‌های عمرانی نهاوند بگیرم که محور نهاوند_ آورزمان و ملایر و محور نهاوند و سه راهی کنگاور از جمله چهار پروژه‌‌هایی است که در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفتند.

بهرام‌نیا تاکید کرد: زیر ساخت ریلی و راه آهن نیز در شهرستان ایجاد شده است که قرار است ایستگاه دوم راه آهن نیز در شهرک شهید حیدری نهاوند احداث شود که مجموعا با اجرای این پروژه‌ها در شهرستان زیرساخت‌های گردشگری در حوزه راه شهرستان تکمیل می‌شود./تسنیم

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش