- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نهاوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری روز شنبه با حضور استاندار نهاوند و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، به عنوان فرماندار جدید شهرستان نهاوند معرفی شد.

در این مراسم، کریم حمیدوند فرماندار سابق نهاوند اظهار کرد:من شاگرد استاندار هستم و در حضور ایشان ارائه عملکرد در این جلسه زیره به کرمان بردن است.

حمیدوند گفت: در طول دوسال و نیمی که در نهاوند خدمت کردم ۳۴۲ پروژه با اعتبار ۱۸۱ میلیاردتومان به بهره برداری رسید و جشن اتمام گاز کشی به تمام روستاهای شهرستان نهاوند گرفته شد، تا نهاوند روستای بدون گاز نداشته باشد.

وی افزود: در این مدت دو انتخابات مهم برگزار شد بدون اینکه یک نفر شاکی داشته باشد.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: از همه مردم و مسئولان نهاوند می خواهم فرماندار جدید را یاری کنند تا مشکلات نهاوند حل شود.

در ادامه این مراسم استاندار همدان اظهار داشت: شنیده بودم در نهاوند شایعه شده است که تغییر و آمدن فرمانداران  با خواست  نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی انجام شده است، در این مورد فقط یک چیز می گویم دوستانی که این شایعه را ایجاد کرده اند در محضر خداوند شرمسار هستند.

محمدناصر نیکبخت گفت: نماینده نهاوند درباره بودن یا نبودن حمیدوند، و آمدن ناصری کلمه ای با من صحبت نکرده است و اصلا ایشان تا لحظه ای که کار تغییر فرماندار نهاوند تمام نشده بود اطلاع نداشت هر چند، اگر در مورد تغییر فرماندار مطلبی هم می گفت،  قبول نمیکردم.

نیکبخت ادامه داد: فرماندار نماینده دولت است نه نماینده نماینده مردم، درباره انتصاب آقای ناصری هم به عنوان فرماندار نهاوند به شرافتم قسم تا روزی که ما به آقای بهرام نیا نگفتیم روحشان از بودن این اقا باخبر نبوده است.

وی در ادامه در مورد انتصاب ناصری بعنوان فرماندار جدید نهاوند گفت: چهار استاندار بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، ایلام و یزد  مراد ناصری را بعنوان فرماندار لایق و فردی کار بلد و وفادار معرفی کردند و ما هم بعد از تحقیق و معرفی ایشان اعتقاد داریم انتخاب شایسته ای انجام داده ایم ناصری ضمن تواضعی که دارد قاطع و به کار اجرایی وارد است.

استاندار همدان افزود: من معتقدم در نهاوند فرماندار غیر بومی بهتر می تواند کار کند، در نهاوند فرماندار بومی اذیت می شود، و خواهید دید که حمیدوند در اسداباد بهتر میتواند کار کند.

محمدناصر نیکبخت اظهار داشت: حمیدوند فرماندار سابق نهاوند، خودش به شدت اصرار به نماندن در نهاوند داشتو به علت سوابق درخشان ایشان و وفاداری به دولت تدبیر و امید تلاش کردیم از گردونه خدمت در استان خارج نشود.

نیکبخت افزود: یکی از آسیب هایی که اجازه پیشرفت به نهاوند را نمی دهد همین اختلافات و بگو مگوهایی سیاسی است که همیشه هست و بوده البته امیداریم که کم شود.

وی در پایان با بیان این موضوع که از مدیر بانک سینا در نهاوند راضی نیستم و این موضوع را به مدیر تهران این بانک هم گفته ام، افزود: من به فرماندار نهاوند گفتم فرصتی به مدیران پروازی شهرستان بدهد تا در نهاوند ساکن شوند و اگر نتوانستند در نهاوند ساکن شوند عذر آنها را بخواهد.