- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نهاوند در کدام دوره ی نمایندگان گذشته شاهد این همه کار اجرایی بوده است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا روز شنبه در جلسه تکریم و معارفه فرماندار جدید نهاوند اظهار داشت: خوش به حال کسانی که از فرصتی که خداوند برای خدمت به آنها داده به نحو شایسته استفاده کرده و این فرصت را غنیمت می شمارند.

بهرام نیا گفت: به لطف خدا در نهاوند در ظرف دو سال گذشته با همکاری استاندار محترم و پیگیری های اینجانب کارهای زیادی انجام شده، که از جمله آنها ۴ پروژه از پروژه های شهرستان ردیف اعتبار ملی گرفتند که در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی افزود: پروژه ی تعریض جاده  نهاوند -آورزمان از قدیم الایام به کندی پیش رفته و عملا بر زمین مانده بود که در زمان تصدی اینجانب این طرح اعتبار ملی گرفت ، همچنین تعریض محور نهاوند به سه راهی کنگاور در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفته است.

نماینده مردم نهاوند با بیان اینکه برخی سیاه نمایی می کنند، افزود: سد گرین نهاوند که جز ۳۰ سد تعطیل شده ی کشور بود، با تلاشهای فراوان اینجانب و کمک استاندار محترم به چرخه ی اجرایی بازگشت و با اعتبارات ملی و فاینانس داخلی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و بحث ایستگاه راه آهن در شهر نهاوند و خط آنتنی اتصال نهاوند به شبکه ی ریلی کشور با تلاشهای اینجانب در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفته که طبق هماهنگیهای بعمل آمده با وزارت راه ، طرح مطالعاتی و عملیات نقشه برداری طرح مذکور به وسیله ی پهباد صورت پذیرفته و بزودی تکمیل و عملیات اجرایی آن با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

حسن بهرام نیا افزود: ساختمان دانشگاه ملی نهاوند ظرف دو سال با اعتبار بیش از ۸ میلیارد تومان ،ساخته و آماده ی افتتاح شده است که ان شاالله با حضور یکی از مقامات ارشد کشوری افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.

بهرام نیا بیان داشت: امروز مشکلاتی در شهرستان هست که امام جمعه هم به بخشی از آن اشاره داشتند و مواردی را عنوان داشتند که البته بخشی از صحبت های ایشان را قبول داریم . بحمدالله در شهرستان کارهای خوبی صورت گرفته که اینها نشات گرفته از همراهی و همدلی مسئولین و در راس آنها استاندار است.

بهرام نیا ادامه داد: در کدام دوره ی نمایندگی این حجم از عملیات اجرایی و پروژه هارا در شهرستان داشته ایم، احداث ۵ مدرسه از طریق بنیاد برکت ، احداث زیر گذر شعبان و کفراش ، بهسازی کامل ۵ روستای بخش خزل شرقی ، آبرسانی روستاها ، بهسازی راههای روستایی و … که نتیجه ی همدلی ، همراهی و همکاری همه ی عزیزان است امام جمعه ی محترم هم اشاره داشتند که دارد کار می شود و واقعا هم دارد کار می شود.

وی بیان داشت: در مورد منبع های شرکت نفت در جهان آباد قرار شدمجموعه ی توریستی و تفریحی وابسته به وزارت نفت در آن مکان ایجاد شود، که در ادامه صندوق سرمایه گذاری شرکت نفت با همکاری وزارت جهاد تصمیم گرفتند آن را جهت ذخیره ی روغن در اختیار یکی از شرکتهای زیرمجموعه ی وزارت جهاد قرار دهند.

نماینده مردم نهاوند گفت: در بحث گردشگری که امروز در نهاوند همایش آن برگزار شد، کسانی میگویند که همایش لازم نیست در صورتی که این برنامه ها در توسعه ی شهرستان نقش دارند،باید ظرفیتها را معرفی و موقعیتها را نشان دهیم لذا این کارها لازم است،  استاندار همدان رویداد ارزشمند ۲۰۱۸ را در همدان اجرا کرده اند، در همین راستا اینجانب در شهرستان بحث گردشگری را بنا گذاشتم و مقالات ارزشمندی در این همایش ارائه شد که یک سند راهبردی برای هدایت سرمایه گذاران و جذب گردشگر و توریست خواهد بود.

بهرام نیا بیان داشت: آقای حمیدوند در سمت فرمانداری نهاوند زحمت کشیده اند و آنچه در توان ایشان بود انجام دادند، البته باید از  هرکس متناسب با توان و ظرفیتش از او انتظار داشت و ما هم متناسب با ظرفیت ایشان از خدماتشان تشکر میکنیم.

وی افزود: در تغییر فرماندار نهاوند آقای استاندار مصلحت دانستند که این برادر در جای دیگری خدمت کند و بنده هیچ دخالتی در این عزل و نصب نداشتم.

وی گفت: من رزومه ی آقای ناصری را دیده ام،ایشان انسان توانمند و اهل تعامل هستند، به ایشان عرض میکنم:اگر نهاوند عقب مانده ، چوب اختلافات و جناح بازیهارا خورده ، شاه کلید عقب ماندن این شهر همین موضوع است. انتظار داریم با رعایت حرمت همه ی سلایق که همه زیر چتر نظام و ولایت هستند با همدلی و هم آوایی بستر را برای کار و تولید در این شهر فراهم کنیم.

نماینده مردم نهاوند اظهار داشت: آنچه امروز برای من و شما (همه ی مسئولین،شورای اداری ، شهروندان، ائمه محترم جمعه و … ) وظیفه است ، ایجاد اتحاد ، وحدت ، برادری و توجه به اشتغال و کار تولید است.

حسن بهرام نیا تاکید کرد: عزیزان اشاره کردند وضع آسفالت شهری مناسب نیست، بیمارستانهای ما از کمبود پزشک گلایه دارند و مردم ازین معضل رنج می برند.

وی در پایان گفت: ما از آقای استاندار می خواهیم در رابطه با وضع راهها به مدیرکل راه و شهرسازی دستور دهند با توجه به وجود اعتبار،عملیات اجرایی راههای نهاوند به سرعت و در فصل کاری ادامه یابد .