- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

علی سهرابی خبرنگار نهاوندی برگزیده جشنواره “دین و رسانه” استان همدان شد

به گزارش صدای نهاوند، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با تجلیل از نقش رسانه ها در تعمیق وتقویت بنیانهای دینی ومذهبی مردم گفت: باید با بهره گیری از مدیریت فرهنگی، ارزشها و باورهای اجتماعی ومذهبی به باور تبدیل شود .
آقای بنیانیان همچنین با اشاره به نقش مساجد در تقویت وتوسعه فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان گفت : نباید جایگاه مسجد تحت تاثیر رسانه های مدرن امروز تخریب وکم رنگ شود.
حجت الاسلام دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هم گفت : بیش از ۷۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که ۴۷ اثر رسانه های نوشتاری شامل خبرگزاریها، پایگاههای خبری ونشریات استانی برگزیده شدند.
در بین رسانه های مختلفی که شرکت کرده بودند صدا وسیما مرکز همدان و باشگاه خبرنگاران جوان با ۵ اثر، خبرگزاری مهر با ۴ اثر، خبرگزاری ایکنا با ۳ اثر و خبرگزاری ایرنا با دو اثر به ترتیب بیشترین جوائز این جشنواره را دریافت کردند.
فرشته درهم فروش با مستند حریم حرم ، علی سهرابی با اثر مکتوب ” پزشک مسیحی که مسلمان شد” ، محمد امین نجفی در بخش عکس ، عمران چراغی با مستند “خون رنگ ” و حامد بابایی با فیلم داستانی “ترانه ای برای زندگی ” از صدا و سیما مرکز همدان و باشگاه خبرنگاران جوان حائز رتبه شدند.