- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مدیران نهاوند کلمه *نمی شود* را از ادبیات خود حذف کنند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر شنبه در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نهاوند اظهار داشت: برای حل مشکل بیکاری نهاوند اقدماتی انجام شده است اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم، به همین علت نمی پذیرم که عملکرد مدیران دولت تدبیر و امید باعث نارضایتی مردم شود.

ناصری گفت: من بعنوان نماینده دولت وظیفه دارم مطالبات مردم را پیگیری کنم، مدیران جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت و میراث فرهنگی باید وقت بیشتری بگذارند.

وی ادامه داد: از برخی مدیران بانک ها ناراضی هستم، تا وقتی بده بستان عاطفی و رودرباستی بین مدیران وجود دارد نمی توان کاری کرد من مدیری که در کنار مردم باشد را تا پای جان حمایت می کنم اما مدیری که بخواهد مردم را اذیت کند و برنامه های دولت رو سست کند اگر چشم راستم من هم باشد را کنار می گذارم.

فرماندار شهرستان نهاوند در مورد عملکرد بانک های عامل در پرداخت وام های فرارگیر و اشتغالزایی روستایی اظهار داشت: از ۶۳ پرونده معرفی شده به بانک کشاورزی نهاوند هنوز پرونده ۵۲ طرح بلاتکلیف مانده است و در بانک صادرات نیز از ۱۸ پرونده معرفی شده فقط ۶ پرونده پرداخت شده است.

مراد ناصری افزود: در مجموع بانک ها، پست بانک مرکزی از مجموع ۶۹ پرونده معرفی شده به این بانک ۳۱ پرونده را پرداخت کرده است، که بهترین عملکرد را داشته است.

ناصری با انتقاد شدید از مدیر صندوق کارآفرینان امید شهرستان نهاوند خطاب به وی گفت: عملکرد شما باعث نارضایتی مردم شده است من اجازه نمی دهم با عظمت مردم بازی کنید.