- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مشکلات چهار روستای بخش خزل نهاوند برطرف می شود

مرادناصری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: مردم مستحق هرگونه ارائه خدمت از سوی مسئولان و دستگاه‌های خدمات رسان هستند و باید مشکلات زیرساختی حسینیه روستای «وسج» اعم از آب، برق و گاز آن رفع شود.

ناصری در مورد مشکلات کانال آبرسانی کشاورزی بین روستای وسج گفت:  ظاهرا این کانال معارضینی دارد که اگر خود اهالی به کمک شورا و دهیار این مسائل را برطرف کنند، لایروبی و بحث بهداشتی آن را برطرف خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای حل مشکل آسفالت روستای شهرک و لکه گیری معابر عمومی این روستا در اسرع وقت جلسه ای در فرمانداری با حضور بخشدار، دهیار و شورا تشکیل و کار را پیگیری خواهم کرد.

فرماندار نهاوند در مورد روستای عبدالملکی بیان داشت: به زودی تابلوهای مربوط به راهنمایی و رانندگی در مسیر فیروزان به تویسرکان که روستاهای این مسیر را پوشش می دهد، نصب خواهد شد.

مرادناصری در خصوص مطالبات کشاورزان چغندرکار و گندم‌کار نیز گفت: وصول مطالبات کشاورزان چغندر و گندم‌کار را پیگیری می‌کنم.

ناصری با تأکید بر اینکه باید برای پیشرفت روستا، شورا و دهیار فعال و پیگیر مطالبات باشند و مشکلات را منعکس کنند، گفت: هر روستایی که شورا و دهیار فعالی دارد مشکلات کم‌تری دارد و باید دهیاران در همه حوزه‌ها پای‌کار باشند.