سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13612

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مجلس باید جهت تحقق خواسته های مقام معظم رهبری در مورد برجام ورود پیدا کند و آنها را به صورت قانون، مصوب و برای اجرا به دولت ابلاغ کند تا دنیا متوجه باشد که این خواسته ها جدی است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: اوایل انقلاب به حضرت امام گفتند با آمریکا و شاه کاری نداشته باش، اما امام راحل فرمودند اینها ام الفساد هستند و باید دست آنها را از ایران قطع کرد.

امام جمعه نهاوند گفت: امام خمینی(ره) در شرایط قیام برای انقلاب را شروع کرد که دنیا بین دو قطب ضد دین شرق و غرب تقسیم شده بود به همین علت ۱۵ خرداد کلید نجات اسلام بود.

مغیثی گفت: ایران نشان داده است بدون وابستگی به آمریکا می توان کشور و حکومت را اداره کرد، حتی اگر مشکلات و توطئه های زیادی علیه کشور به وجود بیاورند.

وی بیان داشت: پیروزی انقلاب بعلت تبعیت از رهبری حضرت امام و اتحاد و همدلی  ملت ایران بود و برای حفظ این انقلاب باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

مغیثی افزود: بعد از ۴۰ سال دشمنان ایران هم اذعان می کنند که اصل ولایت فقیه ضامن حفظ انقلاب بوده است و اگر ولایت فقیه نبود ایران در همان سال های اول بعد از پیروزی انقلاب از بین رفته بود.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه مسائل اقتصادی را نباید به سرنوشت برجام گره زد گفت: آمریکا با بر جام کنار نیامد و اعتمادی هم به  کشورهای اروپایی نیست که تا کی به حفظ برجام ادامه دهند به همین خاطر باید با اهمیت به تولید داخلی و کالای ایرانی اقتصاد کشور را از وابستگی خارجی نجات دهیم.

مغیثی گفت: مردم مظلوم یمن و فلسطین در میان حمایت کشورهای رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس خبیث قتل عام می شوند، اما سازمان و نهادهای حقوقی و قانونی بین المللی ابزاری برای جنایات آمریکا هستند و برای حمایت و دفاع از ملت مظلوم و مسلمانان کاری انجام نمی دهند.

وی افزود: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای بعد از رحلت امام(ره) بعنوان رهبری نظام و انقلاب از امدادهای الهی بود چون دشمنان داخلی و خارجی امید بسته بودند بعد از امام شیرازه این انقلاب به هم خواهد ریخت اما رهبری امام گونه مقام معظم رهبری در طول این ۳۰ سال گذشته کشور را از تمام حوادث و توطئه های دشمنان نجات داد.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش