مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 13617

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امام جمعه، نماینده و فرماندار سه ضلع قدرت توسعه نهاوند هستند.

به گزارش صدای نهاوند؛ حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه در همایش حمایت از کالای ایرانی که در نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: توانمندی های نهاوند رو به افول است.

 بهرام نیا با اشاره به میزان تولید شیر نهاوند در ۱۰ سال گذشته و مقایسه آن با امروز گفت: روزی تولید شیر در نهاوند ۵۰۰ تن بود که متاسفانه امروز این رقم به ۴۵۰ تن رسیده که با کاهش بشیار چشم گیری همراه بوده است.

وی با بیان اینکه نهاوند در گذشته ۱۷ کارخانه فراوری فرآورده لبنی داشته و امروز به ۴ کارخانه رسیده است، گفت: باید حمایت از تولیدکنندگان و چرخه تولید که از کشاورز ودامدار شروع و به درستی پیگیری شود.

حسن بهرام نیا ادامه داد: متاسفانه سیاست حاکم بر بانک ها، کشور را نابود کرده اند چراکه با ارائه سود بانکی به بنگاه تبدیل شدند.

نماینده مردم نهاوند با تاکید بر اینکه پاشنه آشیل کشور ما بانک ها هستند، گفت:قانون نظام بانک داری اسلامی قرار است تهیه و به صحن مجلس جهت رای گیری ارسال شود که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

 بهرام نیا با بیان اینکه امروز تولید کنندگان به روز فلاکت افتاده اند، اظهار کرد: ما اگر می خواهیم تولید، اشتغال و صادرات داشته باشیم باید کارگاه ها و بنگاه های کوچک زود بازده را حمایت کنیم.

وی با اشاره به حضور فرماندار در حوزه های تولید و کارگاه های تعطیل در نهاوند، گفت: خوشبختانه طی مدتی که فرماندار شهرستان نهاون منصوب شده اند بارقه امید در نهاوند ایجاد شده ما نیز حامی و پشتیبان شما هستیم.

وی با بیان اینکه امروز جامعه فارق از هرگونه مسائل حاشیه ای نیازمند همدلی است، تاکید کرد: چرا از ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی نهاوند باید ۳ میلیارد۷۰۰ میلیون در شهرستان پرداخت شود!

وی در پایان افزود: نگاه استاندارهمدان نگاه توسعه و همدلی است لذا امیدواریم این دیدگاه منجر به ایجاد اشتغال، توسعه و رونق اقتصادی در استان و شهرستان شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش