جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13640

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل در آسفالت و اصلاح پل زیر گذر شعبان را نمی پذیرم و هرچه زودتر مشکلات این منطقه در جاده نهاوند-بروجرد باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح امروز در بازدید از پروژه های راهسازی محور نهاوند به آورزمان- نهاوند به فیروزان- زیرگذر روستای شعبان و زیرگذر روستای کفراش به همراه فرماندار نهاوند و عراقی معاون عمرانی استاندار و فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: جاده نهاوند-آورزمان-ملایر امسال ۶ میلیارد تومان اعتبار از ردیف ملی دارد تا کار ساماندهی این جاده با سرعت بیشتری انجام شود.

بهرام نیا گفت: با تلاش هایی که انجام شده است موفق شدیم برای ۴ پروژه شهرستان ردیف اعتبار ملی بگیریم که در نوع خود کار بزرگی است و گام مهمی در راستای توسعه شهرستان نهاوند است.

وی افزود: پروژه محور نهاوند به آورزمان، عملیات اجرایی سد گرین، چهار باند کردن محور نهاوند – فیروزان -کرمانشاه و گرفتن اعتبار ملی برای ایستگاه راه آهن قطار در شهر نهاوند ۴ پروژه مهمی هستند که با تلاش های خادم مردم نهاوند و همدلی و همراهی مجموعه استان و شهرستان ردیف بودجه ملی گرفته اند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چهار بانده کردن محور نهاوند- فیروزان در حال حاضر۲ میلیارد تومان اعتبار دارد که قرار است عملیات اجرایی ۱۳ کیلومتر این جاده از پل حاج علیمراد تا سه راهی کنگاور امسال اجرایی شود.

حسن بهرام نیا بیان داشت: علاوه بر طرح هایی که اعتبار ملی گرفته اند در سال جاری ۲۶ کیلومتر تعریض و بهسازی راه‌ روستایی در شهرستان نهاوند اجرا می شود که ۱۷ کیلومتر از آن مربوط به مسیر نهاوند تا سراب گیان است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش