- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

عملیات اجرایی ساخت استخر سرپوشیده نهاوند آغاز شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در آئین کلنگ زنی پروژه استخر سرپوشیده شهرستان نهاوند، با اشاره به تازه شدن روح امید در نهاوند، گفت: هدف مجموعه مدیریتی استان همدان و به‌تبع آن شهرستان نهاوند و بنده جبران عقب‌ماندگی نهاوند است.

حسن بهرام نیا بابیان اینکه وعده اجرای کاری را نمی‌دهیم به‌شرط تحقق آن، اظهار کرد: خوشبختانه با رایزنی‌هایی که با وزیر آموزش‌وپرورش در راستای ساخت استخر مدرسه سعدی شهرستان نهاوند انجام شد ایشان قول مساعد برای تأمین اعتبار ۱٫۵ میلیارد تومانی این پروژه را دادند.
 
بهرام نیا ابرازامیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شهرستان نهاوند دارای ۵ استخر سرپوشیده می‌شود، با تأکید بر لزوم وحدت و همدلی در شهرستان، گفت: عملیات اجرایی خانه امید شهرستان نیز طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.
 
فرماندار شهرستان نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت:خوشبختانه با همدلی و وحدت مسئولان شاهد اقدامات خوبی در راستای خدمت به مردم شهرستان هستیم.

 
 مراد ناصری  بابیان اینکه امروز شهرستان نهاوند به یک کارگاه ساخت‌وساز مبدل شده است، افزود: با همین وفاق و وحدت کلمه است که می‌توان در کنار یکدیگر ضمن تعامل، اهداف پیش‌بینی‌شده برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر و بهتر شهرستان را به‌پیش برد.
 
وی بر لزوم همه‌جانبه و نگاه توسعه محور مدیران ادارات برای رفع خمودگی از چهره شهرستان تأکید کرد و ادامه داد: استاندار و نماینده مردم نهاوند عزم جدی در راستای رفع کمبودهای شهرستان در حوزه‌های مختلف دارند و ما نیز بر خود لازم می‌دانیم شرایط را برای توسعه همه‌جانبه شهرستان فراهم آوریم.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم که با دلسوزی بتوانیم در راستا احقاق حقوق به‌حق مردم شهرستان نهاوند قدم برداریم و موفق باشیم.