سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13692

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی قدرت برتر موشکی در منطقه است که همین امر موجب وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در سخنرانی مراسم روز قدس مردم شهر نهاوند اظهار داشت: به یاری خدا قدس شریف آزاد خواهد شد چون این وعده خداوند است که مظلومان پیروز خواهند شد و غاصبان نابود خواهند شد، وملت شجاع ایران اسلامی همواره پشتیبان ملت های مظلوم منطقه و مردم فلسطین خواهد بود.
بهرام نیا گفت: امروز محور‌ مقاومت در منطقه دست برتر را دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ وعده آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.
وی گفت: استکبار جهانی با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی گروهک های تکفیری را تجهیز و پشتیبانی کردند که در این راه نیز ناکام شدند، امروز ایران اسلامی قدرت برتر موشکی در منطقه است که همین امر موجب وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.
نماینده مردم نهاوند ادامه داد: دشمن امروز برنامه موشکی که نماد اقتدار کشور است را هدف قرار داده است که در این باره باید هوشیار باشیم و به فرامین رهبر معظم انقلاب توجه کنیم.
حسن بهرام نیا با بیان اینکه، دشمن می خواهد شکل معیوبی از برجام را اجرا کند، گفت: دشمن با طراحی های گسترده درصدد ضربه زدن به ارکان قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این طراحی ها ولایت فقیه را هدف قرار داده اند.
️بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در حوزه شهرستان نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند امروز با همدلی و وحدت کارهای خوبی شروع شده است و این اقدامات ادامه خواهد داشت که مهمترین آنها قرار گرفتن ۴ پروژه مهم شهرستان نهاوند در ردیف اعتبار ملی است که کار بززگی بوده است.
وی افزود: پروژه محور نهاوند به آورزمان، نهاوند به کرمانشاه، سد گرین و ایجاد ایستگاه راه آهن در شهر نهاوند ۴ پروژه مهمی هستند که ردیف اعتبار ملی گرفته اند.
نماینده مردم نهاوند بیان داشت: در بخش بهسازی مناطق روستایی، شبکه فاصلاب شهری، آسفالت معابر روستایی در سال جاری اعتبارات خوبی جذب شده است.
 بهرام نیا در پایان گفت: کلنگ زنی هتل، کارخانه قند و چند پروژه دیگر در هفته های آینده انجام خواهد شد و استخر سرپوشیده نهاوند نیز در هفته گذشته کلنگ زنی شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش