- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دستاوردهای مهم بازدید فرماندار نهاوند از روستاهای بخش مرکزی اعلام شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند و بخشدار مرکزی به همراه تعدادی از مسئولان شهرستان به منظور بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی نهاوند از شش روستای این بخش شامل روستای مرادآباد، دهنوعلیا، راوند علیا، قشلاق بابارستم، قلعه‌ذاتی و دره‌ابراهیم بازدید کردند و از نزدیک به بررسی مشکلات این روستاها پرداختند.

فرماندار نهاوند در جمع مردم روستای دهنو علیا اظهار داشت: مطالبات مهم اهالی روستای دهنو ایجاد فضای سبز، پارک مناسب و بهسازی و جدول گذاری است که مانیز همین خواسته های مردمی را در ردیف اعتباری شهرستان قرار خواهیم داد.

ناصری در جمع اهالی روستای راوندگفت: مشکل آب آشامیدنی روستا وجاده روستایی آن در اولویت قرارخواهد گرفت وتلاش میکنیم به زودی این خواسته مردم را اجابت نماییم.

وی همچنین در جمع مردم روستای روستای قلعه ذراتی بیان داشت: عمده مشکل این روستا، بهسازی و آب آشامیدنی است که مانیز این دغدغه ها را در اولویت های خود قرار می دهیم. امروز نیز دستگاههای خدمات رسان را همراه خود آورده ایم تا از نزدیک مشکلات مردم را بشنوند و در اسرع وقت آن ها را برطرف نمایند.البته بانوان این روستا می توانند با کسب آموزش های لازم فنی حرفه ای باایجاد مشاغل خانگی به توسعه وپیشرفت روستا کمک کنند.

فرماندار نهاوند در دیدار با اهالی روستای دره ابراهیم اظهار داشت: دره ابراهیم ازنظر ظرفیت گردشگری مذهبی جایگاه خوبی در شهرستان دارد که باید آن را تقویت نماییم، البته باجذب اعتبارات کم بهره اشتغال روستایی وعشایری توسط اهالی می توان خیلی ازمشکلات جوانان بیکار این روستا را مرتفع نمود.

مراد ناصری گفت: در صورت همکاری اهالی روستا در بحث عقب نشینی ها می توان طرح بهسازی ،تعریض معابر وجابجایی تیرهای چراغ برق را به زودی زود انجام داد.