- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

راهیابی ۲ ورزشکار نهاوندی به بازی‌های آسیایی جاکارتا

به گزارش صدای نهاوند، محرم روزبه گفت: حضور فرود ظفری در ووشو و آذر کولیوند در کوراش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ قطعی شده و زینب جلالوند، لیلا سیاوشی و صبا کرمعلی هم که در اردوهای تیم ملی حضور دارند، از شانس زیادی برای اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: حضور فرود ظفری در ووشو و آذر کولیوند در کوراش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ قطعی شده و زینب جلالوند، لیلا سیاوشی و صبا کرمعلی هم که در اردوهای تیم ملی حضور دارند، از شانس زیادی برای اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا برخوردار هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در ادامه با بیان اینکه امسال ورزش نهاوند شروع بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای داشته است، عنوان کرد: امسال با پیگیری نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان کلنگ‌زنی استخر سرپوشیده نهاوند با ۳٫۵ میلیارد تومان را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور تیم گرین‌کشاورز در لیگ دسته سوم کشور، حضور تیم فوتسال جوانان شهرستان در لیگ دسته سوم، حضور زهرا خواجوی در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان، حضور تیم دوچرخه‌سواری در لیگ برتر کشور، حضور علی‌اکبر احمدوند در مسابقات فوتبال آسیایی ناشنوایان تایلند، حضور تیم پیشکسوتان استقلال در نهاوند و کسب مدال نقره پرتاب دیسک کشور توسط شاهین یارحسینی از جمله افتخارات ورزش شهرستان در سه ماهه ابتدایی امسال بوده است.