- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مراجعه ٨٩ هزار و ۶۴٢ نفر به پزشکان درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند

به گزارش صدای نهاوند، دکتر معصومه روزبهانی اظهار کرد: از دی ماه سال گذشته با جذب دندانپزشک دوم و افزایش ظرفیت پذیرش، واحد دندانپزشکی این درمانگاه، رضایتمندان زیادی را جلب کرده است.
وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته، مراجعات به داروخانه درمانگاه نهاوند با رشد ۶ درصدی نسبت به سال قبل از آن، همراه بوده است، خاطرنشان کرد: در این مدت، ٨۶ هزار و ٧٨۵ بیمار به داروخانه مراجعه کرده و با دریافت بیش از ٢٧٧ هزار قلم دارو به ارزش ١٠ میلیارد ریال، به صورت رایگان خدمات گرفتند.
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند از تشکیل پرونده الکترونیک برای بیماران مزمن خبر داد و افزود: این امر سهم قابل توجهی از افزایش رضایتمندی بیماران را به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر رفع دغدغه‌های بیماران مزمن، داروهای آنان نیز، در بازه زمانی یک و ٢ ماهه، به صورت کامل تحویل داده شده است.
دکتر روزبهانی با اشاره به اینکه در سال گذشته، ٨٩ هزار و ۶۴٢ نفر به پزشکان درمانگاه نهاوند مراجعه کرده اند که هزینه آن بالغ بر ١۵ میلیارد ریال بوده است، افزود: این در حالی است که با توجه به مشکلات جذب پزشکان عمومی در برخی از روزهای سال، با محدودیت پذیرش بیمار مواجه بوده ایم.
وی با اشاره به فعالیت ٢۶ کادر درمانی، اداری و غیره در این درمانگاه گفت: طی سال گذشته، ۶ هزار و ٢۵٠ نفر از خدمات مامایی به ارزش ٧ میلیارد ریال به صورت رایگان بهره بردند.
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند با بیان اینکه طی این مدت، ٩ هزار و ٨٣٧ مورد آزمایش به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ٩۴۴ میلیون ریال برای بیماران به صورت رایگان انجام شد، خاطرنشان کرد: ۴ هزار و ٩۶٨ مورد گرافی به ارزش یک میلیارد و ٣٧ میلیون ریال نیز به بیماران ارائه شده است.
دکترروزبهانی با اشاره به بهره‌مندی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی شهرستان نهاوند از سایر خدمات درمانگاه، افزود: انجام تزریقات و سرم‌تراپی، پانسمان، نوار قلب و غیره نیز مورد توجه بوده است.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی تجهیزات مصرفی پزشکی برای ارائه این خدمات، بالغ بر ٨٢۵ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد جذب پزشکان متخصص به منظور ارائه خدمات تخصصی به بیماران باشیم که این امر موجب رضایت‌مندی بیشتر آنها بخصوص مستمری بگیران خواهد شد.