سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13789

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای رفع مشکلات عشایر مستقر در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، مراد ناصری عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی جهت بررسی و حل مشکلات عشایر مستقر در شهرستان نهاوند به منطقه عشایر نشین «جنگه» واقع در ارتفاعات روستای گنبد کبود عزیمت کرد.

فرماندار نهاوند در این جلسه که در سیاه‌چادر عشایر برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات عشایر، گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای بهبود معیشت عشایر انجام‌شده اما این اقدامات باید کیفی تز شود و ما نیز امروز به دنبال تسریع بخشیدن به این مهم هستیم.

ناصری با عنوان کردن این مسئله که خود عشایر زاده هستم و به عشایر و خدمت به عشایر و حضور در جمع آن‌ها افتخار می‌کنم به درد و دل نمایندگان و تعدادی از عشایر مستقر در شهرستان نشست و گفت: همان‌گونه که عشایر و نمایندگان آن‌ها اعلام کردند مشکلات عشایر شهرستان نهاوند در حوزه‌های ساخت زیر چادری،برق، مخزن انتقال آب،جاده‌های دسترسی و پل، سرویس بهداشتی و غیره است.

ناصری بابیان اینکه هرکدام از مسئولین موظف به رفع کمبودها هستند، گفت: بنده نیز به‌عنوان فرماندار نهاوند طی هفته آینده در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی شهرستان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را جهت رفع مشکلات موجود در این حوزه اختصاص خواهم داد.

وی با تأکید بر اینکه جذب این اعتبار به عهده دستگاه متولی اداره کل امور عشایر و اداره تابعه آن در شهرستان است، گفت: با نیز با توجه به خدمات ارزنده عشایر در ادوار مختلف به این مسئله کمک خواهیم کرد.

فرماندار نهاوند با اشاره به مشکل افزایش سهمیه آرد عشایر گفت: همچنان که بنده در استان ایلام در این حوزه ورود داشتم سهمیه آرد هر نفر ۱۲ تا ۱۳ کیلوگرم است اما بازهم ما با تائید اداره امور عشایری شهرستان و استان مبنی برافزایش تعداد خانوار عشایر این مسئله را اگر نیاز باشد از کشور و مسئولین مربوطه پیگیری خواهیم کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش