- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

عوارض ورودی سراب گیان نهاوند تعطیل شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند گفت: برایم مهم نیست تا چه مدت در نهاوند بمانم ، به تنها چیزی که فکر میکنم خدمت صادقانه به این مردم است و ️ اگر اجازه بدهند دوست دارم تا آخر عمرم در خدمت مردم نهاوند باشم.

ناصری افزود: تعدادی از همکاران گفته بودند این فرماندار اوایل کارش هست اما بعد از چند ماه در روش مدیریتش تغییر می دهد اما قطعا شاهد خواهند بود اینگونه نخواهد بود، چون با امام حسین(ع) عهد بستم تحت هیچ شرایطی به مردم خیانت نکنم.

وی ادامه داد: اشتغال خط قرمز من  و اولویت تمام کسانی است که هدفشان چیزی به جز خدمت نیست و برنامه دولت تدبیر وامید در نوکری وخدمت کردن به مردم خلاصه شده است.

فرماندار نهاوند بیان داشت: همه ما باید تلاش کنیم به بزرگواری واعتماد مردم پاسخ مناسبی بدهیم واین تنها با مسئولیت پذیری وخدمت صادقانه به مردم محقق خواهد شد.

مراد ناصری گفت:در راستای تکریم ارباب رجوع اولین شهری هستیم که دفتر میز خدمت را امروز همزمان با روز ملاقات عمومی در شهرستان افتتاح کردیم و همه دستگاههای اداری نیز باید ظرف مدت یک هفته واحدی به این نام در اداره خود مستقر کنند تا به معنای واقعی به مشکلات مردم رسیدگی نمایند.

ناصری در مورد انتقاد برخی مدیران که چرا جلسات اداری در وقت غیر اداری و بعدازظهر ها برگزار می شود، گفت: هر مدیری اضافه کار دریافت نمی کند در این جلسات حاضر نشود.

وی از مدیران نهاوند خواست بعد از پایان ساعت اداری از خوردوهای دولتی و بیت المال استفاده نکنند.