جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13807

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت و درمان، دستور شبانه روزی شدن درمانگاه شهر گیان نهاوند را صادر کرد.

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت:در دیدار روز دوشنبه با وزیر بهداشت و درمان، بعضی از کمبودها و مشکلات مردم شهرستان نهاوند مطرح و وزیر بهداشت نیز دستور رفع آنها را صادر کرد.

بهرام نیا گفت:در این دیدار مطالبه و دغدغه چندین ساله مردم شهر و بخش گیان مبنی بر شبانه روزی شدن درمانگاه شهر گیان  مطرح که در نهایت دستور وزیر بهداشت را برای تحقق این امر گرفت.

وی افزود: با شبانه روزی شدن درمانگاه شهر گیان یکی از خواسته ها و دغدغه های مهم مردم این بخش که سالها به دنبال تحقق آن بودند، انجام شد.

نماینده مردم نهاوند بیان داشت:تسریع در نصب دستگاهMRI و نصب دستگاه سی تی اسکن  بیمارستان شهید قدوسی، تامین پزشک متخصص”رادیولوژی، جراح، بیهوشی و ارتوپدی”، تامین اعتبار جهت پرداخت بدهی های بیمارستان شهید قدوسی و تامین دو دستگاه آمبولانس جهت بیمارستان علیمرادیان، تامین نیروی انسانی در پایگاه جاده ای اورژانس جدید الاحداث، تامین اعتبار جهت تهیه تجهیزات اورژانس بستری و بلوک زایمان بیمارستان علیمرادیان، تامین نیروی تخصصی جهت راه اندازی بخش های بیمارستان و تامین پزشک عمومی با توجه به نیاز شدید در بیمارستان ها نهاوند از دیگر دستاوردهای مهم دیدار با وزیر بهداشت و درمان بود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش