- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

درمانگاه شهر گیان نهاوند شبانه روزی می شود

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت:در دیدار روز دوشنبه با وزیر بهداشت و درمان، بعضی از کمبودها و مشکلات مردم شهرستان نهاوند مطرح و وزیر بهداشت نیز دستور رفع آنها را صادر کرد.

بهرام نیا گفت:در این دیدار مطالبه و دغدغه چندین ساله مردم شهر و بخش گیان مبنی بر شبانه روزی شدن درمانگاه شهر گیان  مطرح که در نهایت دستور وزیر بهداشت را برای تحقق این امر گرفت.

وی افزود: با شبانه روزی شدن درمانگاه شهر گیان یکی از خواسته ها و دغدغه های مهم مردم این بخش که سالها به دنبال تحقق آن بودند، انجام شد.

نماینده مردم نهاوند بیان داشت:تسریع در نصب دستگاهMRI و نصب دستگاه سی تی اسکن  بیمارستان شهید قدوسی، تامین پزشک متخصص”رادیولوژی، جراح، بیهوشی و ارتوپدی”، تامین اعتبار جهت پرداخت بدهی های بیمارستان شهید قدوسی و تامین دو دستگاه آمبولانس جهت بیمارستان علیمرادیان، تامین نیروی انسانی در پایگاه جاده ای اورژانس جدید الاحداث، تامین اعتبار جهت تهیه تجهیزات اورژانس بستری و بلوک زایمان بیمارستان علیمرادیان، تامین نیروی تخصصی جهت راه اندازی بخش های بیمارستان و تامین پزشک عمومی با توجه به نیاز شدید در بیمارستان ها نهاوند از دیگر دستاوردهای مهم دیدار با وزیر بهداشت و درمان بود.