سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13820

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: کودکان خود را در مراکز خرید، تفریحی و خودرو تنها نگذارید و آنها را به حال خود رها نکنید.

سرهنگ منصور ملکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار داشت: با توجه به شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس و نیز حضور بیشتر کودکان در اماکن عمومی، بهتر است والدین در فعالیت های اجتماعی، فرزند خود را همراه در اجتماع حاضر کنند تا ضمن ارائه آموزش های لازم به کودکان، مهارت های خود مراقبتی را فرا بگیرند.

ملکی گفت: از والدین می خواهیم از فرستادن فرزندان خود برای خرید مایحتاج روزانه به صورت تنهایی خودداری و سعی کنند فرزندشان را همراه خودشان برای خرید به مراکز تجاری ببرند تا علاوه بر آموختن آداب خرید، مهارت های لازم را فرا گیرند و قدرت نه گفتن و اعتماد به نفس آنان تقویت گردد.

وی افزود: همچنین از رها کردن آنان در مراکز خرید، محیط های ساختمانی و داخل خودرو، دوری کنند،همچنین در طول روز، زمانی را برای بازی کردن و تفریح کودکان اختصاص بدهند و همراه کودکانشان در محیط های ساختمانی و یا مراکز تفریحی بازی کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: چنانچه هنگام مراجعه به مراکز تجاری، نوزاد خود را در کالسکه قرار می دهند آن را در معابر رها نکند و در زمان مشاهده ویترین‌های مغازه و یا صحبت کردن با سایر افراد و متصدیان مغازه، نهایت مواظبت را داشته باشند و از آنان غافل نشوند؛ به خصوص زمانی که فرزندشان به طلا و جواهر آراسته است؛ زیرا سارقان طلاجات کودکان در کمین هستند.

سرهنگ منصور ملکی بیان داشت: والدین نقاط خصوصی بدن کودکانشان را به آن ها آموزش دهند و تأکید کنند کسی حق لمس و نوازش آن را ندارد.

ملکی بیان داشت: از آنجاکه نوجوانان و جوانان به عنوان گروه های در معرض خطر در برابر پدیده اعتیاد بیش از سایر گروهها آسیب پذیرند وکشور ما از آمار بالای جمعیت جوان برخوردار است، توجه جدی متولیان امور و والدین نسبت به پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد ضروری می باشد چرا که نوجوان وجوان در خانواده حضور دارد وارتباط آنها با اعضای خانواده مستمر است و نقش آنها به عنوان الگو وراهنما نیز غیر قابل انکار می باشد.

وی افزود: برای اینکه فرزندان خود را از آسیب ها و خطرات مواد مخدر دور کنیم باید مهارتهای تربیتی خود را افزایش دهیم و  فضایی ایجاد کنیم که فرزندان ما در آن احساس آرامش کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: باید شرایطی ایجاد کنید که فرزندتان شما را محرم اسرار خود بدانند، و عقاید خود را به زور به آنها تحمیل نکنید و  به نحوه خرج کردن پول توسط فرزندانتان اهمیت بدهید.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش