سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13843

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند، از اختصاص 3 میلیاردو 150 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی سرابهای گاماسیاب و فارسبان نهاوند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند، مدیر کل اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و منابع طبیعی استان همدان ظهر شنبه ۲ تیرماه از دو سراب گاماسیاب و فارسبان نهاوند بازدید کردند.

فرماندار نهاوند پس از بازدید از این دو سراب، در جمع خبرنگاران هدف خود را از این بازدیدهاتوسعه گردشگری کل شهرستان عنوان کرد.

مرادناصری گفت: مبلغ۷۵۰میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستان ومبلغ ۷۵۰ میلیون تومان دیگر از محل اعتبارات ملی اداره کل منابع طبیعی به منظور ساماندهی سراب گاماسیاب تخصیص داده شد.

ناصری افزود: این اعتبار برای گسترش خدمات دهی همه جانبه و در شان گردشگران در بخش های مختلف نظیر احداث سکوهای نشیمن، توجه به مسائل بهداشتی و احداث سرویس های بهداشتی ،جمع آوری زباله ها، توسعه بخش های تفریحی و رفاهی متنوع وساماندهی وضعیت آنتن دهی تلفن همراه اختصاص هزینه خواهد شد.

وی افزود: برای ساماندهی سراب فارسبان نیز مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی شهرستان و مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اداره کل منابع طبیعی استان برای توسعه خدمات رفاهی – گردشگری،احداث خانه های بوم گردی ،آلاچیق، احداث سکوهای نشیمن وسایر بخش های زیر ساخت سراب اختصاص داده می شود.

فرماندار نهاوند ادامه داد: اختصاص این اعتبار مشروط به همکاری و مشارکت دهیار و شورای فارسبان خواهد بود در غیر این صورت این اعتبار به طرح های دیگر اختصاص خواهد یافت.

مراد ناصری بیان داشت: ۱۵۰میلیون تومان نیز از محل اعتبارات اداره امور آب شهرستان برای اصلاح و لایروبی کامل مسیر کانال داخل سراب فارسبان اختصاص داده شد.

گفتنی است: بازدید امروز فرماندار نهاوند از دو سراب، گاماسیاب و فارسبان در مجموع ۳میلیاردو ۱۵۰ میلیون تومان تخصیص اعتبار به همراه داشت که سهم سراب گاماسیاب در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و سهم سراب فارسبان با احتساب اصلاح کانال آن، مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. مهیار گفت:

    نقشه سراب های نهاوند را در دسترس همشهریان و گردشگران قرار دهید.و جشنواره تابستانه سراب ها را برگزار کنید

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش