سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13853

صدای نهاوند:
شهردار شهر گیان نهاوند گفت: شهر بازی سراب گیان، نهاوند تا ۱۵ روز آینده با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علی جلالی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نهاوند گفت: در سه ماه نخست سال جاری ۶۷ میلیون تومان عوارض ورودی در سراب گیان از مردم دریافت شده است و ۸۰ میلیون تومان برای این سراب هزینه شده است.

جلالی گفت: در حال حاضر یکی از مطالبات اصلی مردم شهر گیان، تعریض و ساماندهی جاده نهاوند به گیان می باشد که مسئولان قول مساعد دادند طی دو ماه آینده عملیات تعریض ۱۷ کیلومتر از مسیر نهاوند (جاده دهنوراه) به سمت سراب گیان را شروع کنند. 

وی بابیان اینکه طی ۶ ماه گذشته ۱۱ هزار و ۶۶۵ تن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر گیان پخش شده است، گفت: دو برج نوری با کمک خیرین شهر گیان در پارک شهر و باغ بهشت گیان نصب شده است.

جلالی بااشاره به اینکه ۱۰۰ میلیون تومان برای زیبا سازی و تغییر مبلمان شهری گیان هزینه شده است، گفت: به منظور تسریع در انجام پروژه های عمرانی شهر گیان یک دستگاه لودر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری گیان خریداری شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در سالهای گذشته ۲۳ هزار متر مربع زمین برای احداث مسکن مهر تملک شد که پس از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی چندین سال است به حال خود رها شده، گفت: با پیگیری بعمل آمده مقرر شد پیمانکار این طرح خلع ید و پروژه به پیمانکار جدید واگذار شود.

شهردار گیان همچنین بابیان اینکه ۶۰ درصد شهر گیان به خصوص مناطق مرکزی این شهر در بافت فرسوده و قدیمی قرار دارد، گفت: طرح بازآفرینی شهری باید برای این شهر تعریف شود.

 علی جلالی همچنین بابیان اینکه سیستم روشنایی سراب گیان نهاوند به صورت کامل تامین شده است، گفت: سرویس های بهداشتی جدیدی در سراب گیان احداث خواهد شد.

جلالی در پایان افزود: ۸ دوربین پایش تصویری در شهر گیان نصب شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش