سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1388

صدای نهاوند:

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: در نخستین روز نامنویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دو نفر با حضور در ستاد انتخابات همدان و تهران داوطلبی خود را برای نمایندگی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه همدان ثبت کردند.

به گزارش صدای نهاوند، محمد ابراهیم الهی اظهار کرد: نامنویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز در فرمانداری همدان آغاز شد.
وی افزود: نام نویسی از داوطلبان این انتخابات تا دوم دی ماه ادامه دارد و متقاضان حضور در این دور از رقابت ها می توانند به فرمانداری همدان مراجعه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ‘علی رازینی’ عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلبی خود را برای نمایندگی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه همدان ثبت کرد.
همچنین یک مدرس حوزه و دانشگاه با حضور در فرمانداری همدان در پنجمین دور انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامنویسی کرد.
نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا دوم دی از ساعت ۸ الی ۱۶ و ۳۰ دقیقه در فرمانداری همدان انجام می شود.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطور همزمان هفتم اسفند ماه سالجاری برگزار می شود.
استان همدان با بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و داشتن ۹ شهرستان، تعداد ۹ کرسی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی مجلس خبرگان رهبری را در اختیار دارد.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش