سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13896

صدای نهاوند:
سرهنگ «شاه احمد ساکی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان نهاوند معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، صبح امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرمانده انتظامی استان همدان، فرماندار و جمعی از مسئولان نهاوند و نیروهای فرماندهی انتظامی این شهرستان، سرهنگ «شاه احمد ساکی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی نهاوند منصوب شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ «منصور ملکی» فرمانده سابق انتظامی شهرستان نهاوند که بازنشسته شدند تجلیل شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم سه عنصر رهبری، مردم و دین‌محوری را عوامل تثبیت و موفقیت هر نظام عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان ما نیز به این نتیجه رسیده‌اند که حکومت اسلامی با اتحاد این سه عنصر هیچ‌گاه متزلزل نمی‌شود.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح با بیان اینکه امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند وحدت هستیم، اظهار کرد: باید مراقب باشیم که با اقدامات خود آب در آسیاب دشمن نریزیم و موجب خوشنودی ضد انقلاب نشویم.

وی با اشاره به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای مبارزه با کالای قاچاق، گفت: رهبری در حوزه مبارزه با کالای قاچاق فرمودند که کالای قاچاق را به آتش بکشید اما آیا این کار انجام شد؟

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: به آتش کشیدن کالاهای قاچاق در کشورهایی چون روسیه و ترکیه انجام‌ شده چراکه می‌دانند توسعه آن‌ها با کالای قاچاق به زوال کشیده خواهد شد.

وی با اشاره به معضلات اجتماعی، گفت: یکی از معضلات اجتماعی استان وجود مواد مخدر است که خوشبختانه پلیس همه‌ساله در این بحث توفیقاتی برای کشف و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر دارد.

کامرانی‌صالح با اشاره به کشف ۶٫۵ تن مواد مخدر طی سال گذشته در استان همدان، افزود: اگر می‌خواهیم در حوزه امنیت اجتماعی و ریشه‌کن شدن معضلات به شاخص‌های مثبتی برسیم باید تأثیرپذیری خود از کانال‌ها و شبکه‌های ضدانقلابی که در پیام‌رسان‌ها وجود دارد را به حداقل برسانیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش