جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13926

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ️نهاوند از نظر توسعه در بخش های مختلف از سطح استان همدان عقب افتاده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، با اشاره به فاصله شهرستان نهاوند از توسعه و آبادانی، گفت: نهاوند در مقیاس استانی جایگاه خوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر اعتبارات ویژه و چندین برابری به نهاوند تزریق شود، شاید فاصله شهرستان با عقب‌ماندگی‌ها کم شود، گفت: امروز ۳۶ میلیارد تومان اعتباری که برای نهاوند در نظر گرفته‌شده است رقم زیادی نیست اما با توجه به شرایط موجود باید پازل توسعه شهرستان را با همین مقدار ادامه دهیم.

بهرام نیا با اشاره به اینکه ۸۵درصد اعتبارات شهرستان در وزارتخانه‌ها قراردارد تأکید کرد: ادارات نهاوند باید پیگیر جذب اعتبارات ملی در وزارت خانه ها از طریق مدیران کل باشند.

وی افزود: در سال جاری ۴ پروژه ملی سد، راه آهن و راه و شهرسازی برای نهاوند تعریف شده است، اما تاکنون پیمانکار آنها مشخص نشده است، مدیران باید نسبت به واگذاری پروژه های ملی به پیمانکار سرعت عمل داشته باشند چون دیگر وظیفه من نیست که با پیمانکار عقد قرارداد کنم.

نماینده مردم نهاوند با اشاره به اینکه اعتبارات و پروژه‌های ملی برای شهرستان جذب و تعریف کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر ما مجوز ساخت ۴۶٫۵کیلومتر راه را گرفته‌ایم که متأسفانه همچنان پس از پیگیری‌ها با توجه به عدم استقبال پیمانکاران در مناقصه مانده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش