- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مراسم شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله محمد علی حیدری در نهاوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مشاور عالی قوه قضاییه در این مراسم اظهار کرد: شخصیت‌های مختلفی برای تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند که باید همیشه قدردان آنها بود.

حجت‌الاسلام‌ محمد سلیمی ادامه داد: شهید بهشتی، شهید حیدری و ۷۲ دو یار باوفای ایشان از جمله این شخصیت‌ها بودند که همیشه با دوراندیشی و نگاه به آینده توانستند انقلاب نوپای ایران اسلامی را در جای‌جای این مملکت در آن شرایط خفقانی که طاغوت ایجاد کرده بود تبلیغ و ترویج کنند.

رئیس دادگاه‌های تایید صلاحیت قوه قضاییه با اشاره به اینکه شخصیت شهیدحیدری چندین دهه جلوتر بود، گفت: ایشان همیشه در سخنرانی‌های خود در نهاوند پیکیر استکبار و رژیم طاغوت را به لرزه درمی‌آوردند.

وی ادامه داد: سیاست‌های این بزرگوار تا آنجا پیش رفته بود که رژیم منحوس پهلوی در آن زمان احساس خطر کرد و ایشان را از نهاوند به شهر بابک تبعید کرد اما ایشان در آنجا نیز علیرغم تفاوت فرهنگ‌ها دست از مبارزه و تبلیغ و ترویج فرهنگ انقلاب و گفتمان امام(ره) برنداشت.

حجت‌الاسلام‌ سلیمی با اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی، گفت: امام(ره)، شخصیتی وارسته و آینده‌نگر بودند و مکرراً نسبت به بدعهدی آمریکا و دست‌نشانده‌های آن تذکراتی به مردم و مسوولان می‌دانند.

وی با اظهار به اینکه دشمنان دست از دشمنی با انقلاب برنداشتند، گفت: آمریکا و ایادی آن هیچ‌گاه زبان انقلاب اسلامی را نفهمیده و نمی‌فهمند چراکه گفتمان انقلاب ما مغایر آموخته‌های شیطانی آن‌هاست.

مشاور عالی قوه قضاییه ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار همیشه و در همه حال به دنبال نقشه‌های شوم خود برای از پای درآوردن ایران اسلامی و نابودی انقلاب هستند بنابراین همه مسؤولان و مردم باید در این خصوص هوشیار و آگاه باشیم تا در میدان دشمن قدم برنداریم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به استقلال در جنبه‌های مختلف باید هزینه داد، گفت: باید با وحدت مسؤولان و مردم از مشکلات فعلی عبور کرده و باز هم دشمن را ناکام کنیم.