سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13935

صدای نهاوند:
دادستان نهاوند گفت: در مورد پرونده‌های کیفری سه نوع پرونده تصادف، سرقت و مواد مخدر از آمار بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدهادی مصطفوی صبح شنبه در دیدار با خبرنگاران شهرستان نهاوند به مناسبت هفته قوه قضائیه، ضمن تبریک و تسلیت سالروز شهادت شهید بهشتی، شهید حیدری و یاران باوفایشان، اظهار کرد: مظلومیت شهید بهشتی در قوه قضاییه ماندگار شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ایجادشده در ارائه اخبار و گزارش‌های قضایی، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بر ارائه گزارش مطلوب و اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی تأکید دارند.

دادستان نهاوند با اشاره به ناآرامی‌های دی‌ماه سال گذشته در کشور و به‌ تبع آن در شهرستان نهاوند، گفت: در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌هایی که در دی‌ماه سال قبل رخ داد، طی عملیات‌ امنیتی و انتظامی که توسط سربازان امام زمان(عج) انجام شد مسببان اصلی و افرادی را که هدایت این جریانات در شهرستان را به عهده داشتند و سعی بر جذب به شیوه‌های مختلف داشتند دستگیر شدند.

وی با اشاره به محکومیت ۸۰ نفر در جریانات ناآرامی‌های دی‌ماه سال گذشته در نهاوند گفت: مردم‌ فریب ضدانقلاب و افرادی که با اهداف پنهان در قالب احقاق دغدغه‌ها و مطالبات مردمی وارد می‌شوند و سعی بر برهم زدن نظم عمومی رادارند را نخورند.

مصطفوی با اشاره پرونده صابر طالبیان که در بحث امر به‌ معروف وارد عمل شده بود و مورد حمله ضاربان قرار گرفته بود، گفت: این پرونده و پرونده‌هایی همچون آتش‌سوزی بانک و کشف حجاب در یکی از میادین شهر خوشبختانه طی مدت کوتاهی با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به نتیجه رسید و افراد خاطی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد نصب دوربین در گذرگاه‌های ورودی روستاها به شورای تأمین ارائه‌ شده است، گفت: این مهم برای کاهش آمار سرقت احشام و سایر موارد در روستاها می‌تواند کاربرد داشته باشد همچنان که در نقاط دیگر استان این مسئله مفید بوده است.

مصطفوی با اشاره به اخذ عوارض در سراب‌های گیان و گاماسیاب گفت: بحث اخذ عوارض طی بررسی‌های صورت گرفته متولی اصلی سراب‌ها بر اساس قانون اداره منابع طبیعی است و اجازه اخذ عوارض در قبال ارائه خدمت دارد.

وی با بیان اینکه اگر اداره منابع طبیعی سراب‌های را به شهرداری و یا هر شخصیت حقیقی و یا حقوقی واگذار کند باید به‌ صورت قانونی صورت بگیرد، گفت: در حال حاضر سراب گیان به شهرداری گیان واگذار شده و هرگونه مسئله و معضل در سراب گیان برابر اعلام ما به متولیان بر عهده خودشان است.

دادستان نهاوند با بیان اینکه بحث نورپردازی سراب گیان مورد توجه است که ظاهراً انجام‌ شده است؛ افزود: عرضه و استعمال دخانیات و خصوصاً قلیان در اماکن عمومی ممنوع و جرم تلقی می‌شود که شهرداری گیان باید به این مهم نیز توجه داشته باشد.

وی با اشاره به تخلفات موتورسواران در شهرستان، گفت: حرکات نمایشی توسط موتورسیکلت‌سواران بحثی جداگانه دارد اما متأسفانه امروز برخی در قالب پوشش‌های خدماتی نسبت به انجام تخلفاتی در سطح شهرستان فعالیت دارند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش