سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13964

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند برای اطلاع و بررسی میدانی مشکلات و کمبودهای 7 روستای پنبه در، باباقاسم،ده چقایی، حسین آباد، شعبان، جهان آباد و کوهانی از توابع بخش مرکزی نهاوند به این روستاها عزیمت کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری روز یک شنبه ۱۰ تیرماه در برنامه روستا گردی  از ۷ روستای پنبه در، باباقاسم،ده چقایی، حسین آباد، شعبان، جهان آباد و کوهانیاز توابع بخش مرکزی نهاوند بازدید به عمل آوردند.

“روستای پنبه در”

مراد ناصری در جمع مردم روستای پنبه در عنوان کرد:مشکل افت ولتاژ و قطعی موقت برق روستا را با کمک امور برق شهرستان حل خواهیم کرد و تلاش میکنم با وجود همه کمبودهای بودجه ای، با کمک اداره کل، راه روستایی این روستا را آسفالت کنیم.

ناصری افزود: مشکل پسماند روستای پنبه در را دهیار روستا و محیط زیست با استفاده از ماشین آلات حل و فصل کند.

“روستای باباقاسم”

فرماندار نهاوند سپس در جمع مردم روستای باباقاسم اظهار داشت: هیچ روستایی بدون همکاری مردم آبادنشده است.باید مردم، مسوولین را برای توسعه و پیشرفت یاری کنند.

مرادناصری گفت: مشکل فضای آموزشی و تجهیز درمانگاه این روستا را در هفته آینده با دعوت از مسوولین ذیربط برطرف خواهیم کرد.و با کمک امور برق شهرستان ترانس داخل روستا تعویض خواهد شد.

وی از جابجایی شبکه فشار قوی روستای باباقاسم خبر داد و افزود: تلاش میکنم راه روستایی پنبه در به باباقاسم را آسفالت کنیم.

“حسین آباد”

سومین روستای که مورد بازدید فرماندار نهاوند قرار گرفت، روستای حسین آباد بود، ناصری در جمع اهالی این روستا گفت:تلاش می کنیم با مکاتبه با استان و فعال کردن دبیرستان این روستا فضای آموزشی مناسبی برای روستا فراهم کنیم

ناصریاز برطرف کردن مشکل بین کشتارگاه صنعتی نزدیک این روستا و محیط زیستخبر داد و گفت:  کشتارگاه مسائل بهداشتی مربوط به دفع فاضلاب خود را رعایت نماید و درغیر اینصورت محیط زیست با قاطعیت برخورد قانونی کند.

وی بیان داشت: دوربرگردان ورودی روستا توسط اداره راه و شهرسازی انجام شود و کانال داخل روستا بشرط همکاری مالی دهیاری و شورا انجام می شود.

“ده چغایی”

️ناصری فرماندار نهاوند در دیدار با اهالی روستای ده چغایی گفت: جابجایی تیرهای چراغ برق این روستا در جهت طرح بهسازی روستا انجام خواهد شد و بهسازی روستا از محل اعتبارات بنیاد مسکن و خودیاری روستا( ۷۰ درصد بنیادمسکن و ۳۰ درصد خودیاری) در صورت همکاری شورا و دهیار انجام خواهد شد.

“کوهانی”

در ادامه بازدید فرماندار نهاوند از روستاهای بخش مرکزی ناصری در جمع مردم روستای کوهانی حضور یافت و اظهار داشت: برای حل مشکلات روستا نیاز به همت و یاری همه جانبه اهالی روستا داریم.

وی افزود: هیچ نقطه ای بدون تلاش مردمان آن در مسیر توسعه قرار نگرفته است. لذا مردم باید خودشان خواهان پیشرفت باشند و لازمه این پیشرفت، فراهم نمودن بستر مناسب برای کار و فعالیت مسوولین است.

در ادامه ناصری عنوان کرد: بدلیل قرارگرفتن روستا در مسیر گردشگران سراب گاماسیاب، تلاش می کنیم هرچه سریعتر یک دستگاه خودپرداز بانکی را در این روستا فعال کنیم. همچنین وی بیان داشت که لکه گیری و روکش آسفالت مسیر اصلی روستا انجام خواهد شد.

“شعبان”

فرماندار نهاوند در جمع مردم روستای شعبان نیز حضور یافت و سخنانی کوتاه گفت: جابجایی ۱۴ تیر چراغ برق معابر این روستا در دستورکار امور برق قرار خواهد گرفت و در اسرع وقت انجام خواهد شد.

ناصری گفت: تلاش می کنیم با مکاتبات اداری مربوطه یک دستگاه ماشین جمع آوری و حمل زباله را برای این روستا تهیه نماییم و امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتباری را برای نهر شعبان اختصاص داده ایم.

فرماندار نهاوند افزود: ساماندهی وضعیت شبکه مخابرات روستای نیز در دستور کار قرار دارد.

“جهان آباد”

فرماندار نهاوند همچنین در جمع مردم روستای جهان آباد گفت:  به دلیل قرارگیری این روستا در مسیر تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین، لازم است علائم هشداردهنده راهنمایی و رانندگی در مسیر جاده و نیز مدارس این روستا نصب گردد.
مراد ناصری بسیان داشت: برخی تیرهای چراغ برق داخل روستا توسط اداره برق جابجا خواهد شد و تلاش می کنیم آسفالت خط تندرو و کند روی معبر روستا و همچنین لکه گیری های ناشی حفاری های آب و فاضلاب را در اسرع وقت انجام دهیم.
ناصری افزود: روشنایی معابر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت و  تسریع در روند ساخت مدرسه بنیاد برکت به پیمانکار مربوطه عنوان خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش