- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

قیمت اجناس در نهاوند به حال خود رها شده است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری بعدازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند اظهار داشت: کیفیت گندم و آرد نهاوند عالی است اما کیفیت نان نهاوند مرغوب نیست و حتی نتوانسته ایم رضایتمتدی ۵۰ درصدی را فراهم کنیم.

ناصری گفت: در بخش آزاد پز و دولتی پز نانوایی ها مشکل داریم و نظارتی وجود ندارد و نانوایی های که خانگی هستند و نان محلی پخت می کنند باید ساماندهی شوند و اگر شرایط لازم را نداشتند تعطیل شوند.

وی با بیان اینکه قیمت ها در نهاوند به حال خود رها شده اند و هر خیابان برای خود یک قیمت دارد، افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات و اصناف برای کنترل و نظارت بر بازار با جدیت وارد عمل شوند تا آرامش به مردم و بازار بازگردد.

فرماندار نهاوند افزود: بخشداران شهرستان نهاوند نیز موظف به اجرای جلسه تنظیم بازار در بخش‌های خود هستند و نسبت به تأثیر آن در بازار اقدام نمایند.

ناصری با اشاره به اینکه بازرسی‌ها باید به‌صورت سرزده و غیره منتظره باشد، گفت: اگر بخواهیم کارها را به‌صورت نمایشی برای مردم انجام دهیم مردم از ما نمی‌پذیرند چراکه مردم از ما هوشیارتر و تیزبین‌تر هستند لذا باید به دنبال علاج درد باشید.