سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14012

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: از برکات و معجزات انقلاب و مقاومت و در کل شق القمر انقلاب برملا کردن چهره صهیونیستی آل سعود و وهابیت است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند اظهار داشت: آمریکا یک قدم هم به نفع ما بر نمی دارد، آمریکا از ایران اسلامی ضربه خورده است، به وسیله انقلاب تحقیر و ابهت و منافعش را از دست داده است  و جهالت است اگر فکر کنیم رابطه با آمریکا برای ما سودمند است.

مغیثی گفت: راه مقابله با دشمنی آمریکا استحکام داخلی نظام است، ماباید وحدت و همدلی داشته باشیم و از تولید داخلی حمایت  و صرفه جویی داشته باشیم این موارد می تواند ما را در مقابل تحریم ها نگه دارد، اما اگر در مقابل آمریکا تسلیم شویم، یعنی نفت و منافع ما در اختیار آمریکا قرار بگیرد و خدمات به مردم ارائه نشود و مردم در سختی قرار بگیرند، دین، ناموس، عزت و همه دستاوردهای دفاع مقدس از دست می رود، در حالیه مقاومت هزینه دارد اما ارزش دارد.

وی ادامه داد: با نابودی داعش در عراق و سوریه امروز آمریکا در صدد زنده نگه داشتن منافقین است، هفته قبل آمریکا در فرانسه سمینار منافقین را برگزار کرد و آنها آرایش نظامی گرفتن مسوولان مراقب باشند و با دقت تحرکات آنها را زیر نظر داشته باشند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: اقدام بعدی محاصره اقتصادی و تحریم ایران است آنها می خواهند اجازه فروش نفت ایران را ندهند تا کشور زمین گیر شود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: از سردار سلیمانی که از مواضع رئیس جمهور تجلیل کرد و هم از خود رئیس جمهور که در خارج اعلام کرد اگر ایران نتواند نفت خود را بفروشد هیچ تضمینی برای فروش نفت هیچ کشور دیگری هم نخواهد بود قدردانی می کنم.

مغیثی ادامه داد: این حرف رئیس جمهور پیام دارد یعنی اینکه اگر ایران نفت نفروشد، قرار نیست بقیه با خیال راحت از تنگه هرمز نفت برفروشند این اشتباه است تنگه هرمز و خلیج فارس یا برای همه امنیت دارد یا برای هیچ کس و باید از این مواضع برحق  قدرتمندانه و عزتمندانه رئیس جمهور دفاع کرد.

وی بیان داشت: از برکات و معجزات  انقلاب و مقاومت برملا شدن چهره صهیونیستی آل سعود و وهابیت است شق القمر انقلاب این است، آل سعود از اول پیدایش خود یا صهیونیست یکی بوده است، داعش را آمریکا آورد با پول آل سعود و رژیم صهیونیستی اما شکست خورد. امرو آل سعود با آمریکا معامله کرد و مردم یمن را به خاک و خون کشید تا رژیم صهیونیستی و منافع آمریکا در منطقه حفظ شود.

وی ادامه داد: اشراف گری و فاصله گرفتن مسئولین از مردم بلای کشور است و مسوولان باید مردمی باشند و در حد مردم زندگی کنند.

دستگاه قضایی و نمایندگانی که باید نظارت کنند با افرادی که با احتکار به جنگ انقلاب آمده اند مقابله کنند تا مردم آرام شوند.

امام جمعه نهاوند در پایان در مورد جابه جایی مسئولان در این یکی دوهفته آخر گفت: در چند هفته گذشته، چندین مدیر تغییر کردند یکی از ارزش ها ثبات مدیریتی هست مدیر تا بخواهد برنامه ریزی کند و شناخت پیدا کند جابه جا می شود و این در شان نظام نیست.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش