جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14035

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: سراب‌های شهرستان نهاوند به‌ طور متوسط روزانه دارای 20 مترمکعب آب خروجی هستند که متأسفانه آن‌ چنان‌که شایسته است در حوزه کشاورزی مصرف نمی‌شود و هدر می‌رود.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های حوزه جهاد کشاورزی نهاوند که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی انجام شد، اظهار کرد: شهرستان نهاوند پتانسیل و استعداد هرگونه سرمایه‌گذاری را دارد.

وی ادامه داد: سراب‌های شهرستان نهاوند به‌ طور متوسط روزانه دارای ۲۰ مترمکعب آب خروجی هستند که متأسفانه آن‌ چنان‌که شایسته است در حوزه کشاورزی مصرف نمی‌شود و هدر می‌رود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود طرح ساماندهی یک‌هزار و ۳۹ کیلومتر از ۴۰ سال گذشته تاکنون، گفت: متأسفانه در این راستا تاکنون پس از گذشت چندین سال تنها ۲۰۳ کیلومتر آن انجام‌شده و ۸۰۹ کیلومتر دیگر آن باقی‌ مانده است.

وی با اشاره به لزوم پیگیری و حمایت مسوولان کشوری در حوزه آب‌ و خاک کشاورزی، گفت: امروز کشور با بحران بی‌آبی مواجه است و ما به‌ عنوان شهرستانی مستعد نباید بگذاریم این آب‌ها که می‌توانند زمینه اشتغال، تولید و توسعه را فراهم کند را از دست بدهیم.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به ساخت کارخانه قند ۵ هزار تنی نهاوند که مقرر بود امروز کلنگ‌زنی شود اما به زمانی دیگر موکول شد، گفت: در شهرستان نهاوند ۴ هزار هکتار چغندر کشت می‌شود، این مقدار چغندر تولیدی با التماس در کارخانه‌های کشور توزیع می‌شود تا موجب ضرر کشاورزان نشود.

وی افزود: چرا باید کشاورزان مطالبات چغندر تحویلی سال گذشته خود را دریافت نکرده باشند؟ در گذشته سیاست‌های حمایتی نظیر تحویل قند و تفاله چغندر در ازای تحویل چغندر به کارخانه‌ها صورت می‌گرفت که متأسفانه در حال حاضر انجام نمی‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش