سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1406

صدای نهاوند:

امام جمعه شهر نهاوند گفت: حضور حداکثری ملت شریف ایران اسلامی و انتخاب اصلح نمایندگان خود  در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس توطئه‌های  دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه شهر نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: 

از آفات جامعه امروز دروغ‌گویی و خیانت‌درامانت است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: کذب و دروغ‌گویی کلید همه گناهان است زیرا انسان برای پنهان کردن دروغ‌های گذشته با دروغ‌ها و تهمت‌های جدید خود را اسیر گناهانی دیگر همچون خیانت‌درامانت نیز می‌کند.

وی ادامه داد: امروز خیانت‌درامانت را زیرکی و باهوش بودن می‌خوانند همان‌طور که برخی برای توجیه عمل این میلیارد نفتی موسوم به «ب. ز» از آن استفاده می‌کنند.

امام جمعه نهاوند، غفلت از اهل‌بیت را غفلت از مسیر بندگی خداوند خواند و گفت: گروهک‌های تروریستی داعش که امروز در بین مسلمانان جهان جولان می‌دهند به‌واسطه غفلت از خداوند و یاد مرگ این‌چنین جنایاتی را رقم می‌زنند و اسیر طاغوت شده‌اند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با محکومیت حمله گروهک تروریستی بوکوحرام به مسلمانان نیجریه، گفت: امریکای خبیث و اسرائیل کودک کش بالاخره به سزای اعمال خود خواهند رسید و حکومت طاغوتی این دو کشور با مدد الهی روبه‌زوال و نابودی است.

وی افزود: شیخ بزرگ نیجریه از شاگردان مکتب امام روح‌الله در حوزه علمیه قم بوده و درس عشق و دلدادگی را در محضر امام راحل فراگرفته است.

امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: سرچشمه بیداری‌های اسلامی جهان در ایران به رهبری امام خمینی(ره) به خروش افتاد و امروز شاهد فراگیر شدن آن در دورترین نقاط جهان نیز هستیم.

وی اظهار کرد: اشخاصی همچون امام خمینی (ره) و شیخ زکزاکی چنین پایانی که درراه اعتلای اسلام ناب محمدی باشد را همچون شهد عسل می‌نوشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی در ادامه به بیان اهمیت حضور پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان اشخاص تأثیرگذار در آینده سیاسی خود و جامعه اجتماعی باید به معیارها و ملاک‌های بیان‌شده از سوی مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) توجه داشته باشند.

وی حضور حداکثری و انتخاب اصلح را از مهم‌ترین فاکتورهای انتخابات جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: حضور حداکثری ملت شریف ایران اسلامی و انتخاب اصلح نمایندگان خود توطئه‌های بعدی دشمن را خنثی می‌کند.

وی افزود: انتخاب اشخاص اصلح نیز از بازگشت به زمان فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ جلوگیری می‌کند و آنان را ناکام می‌گذارد.

وی اظهار کرد: فتنه گران در حال فعالیت‌های نامحسوسی هستند که باید با بصیرت ویژه به فعالیت‌های آنان پرداخته شود تا به دام آن‌ها گرفتار نشویم.

وی با توجه به رهنمودهای بیان‌شده از سوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، گفت: نمایندگان شما باید دارای ویژگی‌هایی همچون متدین، کارآمد، ولایت مدار و بی‌تفاوت نبودن به فتنه‌های گذشته باشند زیرا مردم در اعمال و سکنات آنان به‌واسطه رأی خود شریک هستند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان این‌که در آستانه انتخابات شبهه اینکه آیا جمهوری اسلامی ایران تابع قانون است یا مردم، گفت: جمهوری اسلامی ایران داری ریشه قرآنی است و در آیاتی از قران کریم آمده که امور خود مشورت نمایید و این مهم به جمهوری بودن آن بازمی‌گردد.

وی افزود: در بحث اسلامی بودن آن در قرآن کریم آمده که هیچ حکمی در اصول و موازین شرعی جز حکم خدا ارزش و اعتباری ندارد ولو اینکه همه مردم موافق اجرای آن باشند.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش