سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1421

صدای نهاوند:

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل راه آهن به رده چهارم جدول صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای شهرقدس و در حضور حدود ۱۵ هزار تماشاگر به مصاف تیم راه آهن رفت که با نتیجه۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در دقیقه ۸ احمدزاده بازیکن پرسپولیس روی بهادر عبدی پشت محوطه جریمه پرسپولیس مرتکب خطا شد که بازیکنان راه آهن این ضربه را از دست دادند.

تا دقیقه ۱۴ هیچ موقعیت گلی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

در دقیقه ۱۶ ضربه کاشته پشت محوطه جریمه راه آهن را احمد نورالهی زد که حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

در دقیقه ۱۸ پرسپولیس اولین ضربه کرنرش را روی دروازه راه آهن زد که توپ را مدافعان برگشت دادند و توپ برگشتی را احمد نورالهی زد که توپ در آستانه ورود به دروازه را مدافعان راه آهن به کرنر فرستادند و کرنر دوم حاصلی برای پرسپولیس نداشت.

در دقیقه ۲۲ احمد نورالهی بعد از عبور از مدافعان راه‌آهن توپ را به طور زمینی روی دروازه ارسال کرد که مهدی طارمی در شش قدم نتوانست دروازه را باز کند و یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

گل پرسپولیس: در دقیقه ۲۴ مهدی طارمی صاحب توپ شد که با یک شوت زمینی و دقیق از داخل محوطه جریمه راه آهن دروازه را باز کرد.

تا دقیقه ۳۰ بازیکنان پرسپولیس ۶ خطا انجام دادند و بازیکنان راه آهن ۳ خطا انجام داده بودند.

در دقیقه ۳۸ بازیکنان راه آهن روی رامین رضائیان مرتکب یک خطا شدند که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند این صحنه خطای پنالتی بود اما داور این ضربه را پشت محوطه جریمه و چسبیده به خط اعلام کرد.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه ۴۰ مهدی طارمی شروع کننده یک حرکت تهاجمی زیبا بود و توپ را به نورالهی رساند و او هم با یک پاس پشت پا در محوطه جریمه توپ را به عالیشاه رساند و بعد توپ به مهدی طارمی رسید که او هم با یک شوت دقیق گل دوم خودش و پرسپولیس را به ثمر رساند.

نیمه دوم:

در دقیقه ۴۷ امید عالیشاه در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او را دروازه‌بان راه آهن به کرنر فرستاد و ضربه کرنر را ننزیچ دروازه‌بان راه آهن مهار کرد.

در دقیقه ۵۴ در پشت محوطه جریمه راه آهن روی فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس خطا شد که این ضربه را محسن مسلمان روی دروازه ارسال کرد و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۸ مهدی طارمی از تله آفساید بازیکنان راه آهن عبور کرد و خروج دروازه‌بان راه آهن هم موفق نبود و طارمی توپ را به امید عالیشاه پاس داد که ضربه بی‌دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۴ پرسپولیس پنجمین کرنر خود را توسط نورالهی زد که ضربه سر مهدی طارمی از بالای دروازه راه آهن به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۸ عالیشاه و طارمی بازهم صاحب موقعیت گلزنی شدند که طارمی توپ را درون محوطه جریمه به عالیشاه پاس داد ولی او با بی‌دقتی ضربه زد.

در دقیقه ۶۹ شوت امین منوچهری مهاجم تیم راه آهن را سوشا مکانی مهار کرد.

در دقیقه ۷۰ ضربه سر حمید علی عسگر از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۲ ضربه کاشته پرسپولیس را مدافعان راه آهن برگشت دادند.

در دقیقه ۸۰ مهدی طارمی در دادن پاس آخر به عالیشاه بی‌دقتی کرد تا این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار نگیرد.

در دقیقه ۸۴ مهدی طارمی در محوطه جریمه به عالیشاه پاس دادکه ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه راه آهن به بیرون رفت.

شاهین حاج بابایی داور مسابقه به فرشاد احمدزاده و محسن بنگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به صبا در رده چهارم جدول قرار گرفت تا در نیم فصل اول سرخپوشان در جمع مربع مدعیان قرار بگیرد. این هفتمین برد سرخپوشان در این فصل بود و تیم راه آهن هم با یازده امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

 

ترکیب تیم راه آهن:

ایگور ننزیچ، ابراهیم کریمی، سید احمد مهدی‌زاده( از دقیقه ۶۱ امین منوچهری)،حسین خیری، حمیدرضا دیوسالار( از دقیقه ۶۱ حمید علی‌عسگر)، میلاد محمدی، میلاد ابطحی، فرشاد فرجی،  بهادر عبدی، مهرداد محمدی و سباستین استراندوال( از دقیقه ۷۲ سیامک کوهنورد)
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضائیان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان( از دقیقه ۷۵ میلاد کمندانی)، فرشاد احمدزاده( از دقیقه ۸۸ مایکل اومانیا)، امید عالیشاه و مهدی طارمی( از دقیقه ۸۵ بنگستون)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش