- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

رهاورد بازدید فراماندار نهاوند از روستاهای میان آبه، محمدآباد، ظفرآباد و حسین آباد بخش گیان

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری پس از بازدید از روستای حسین آباد در دیدار با اهالی این روستا ضمن ابراز خرسندی از انسجام وهمدلی شورا ودهیار افزود: بهسازی وساماندهی کانال آبهای سطحی روستا توسط بنیاد مسکن و از طریق تخصیص اعتبارات ملی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
مرادی گفت: فاز دوم آسفالت معابر روستا توسط بنیاد مسکن عملی خواهد شد و تعریض پل ورودی جهت احداث بلوار ابتدای روستا نیز به زودی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام خواهد شد.

روستای محمدآباد و ظفرآباد

ناصری فرماندار نهاوند ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی زیادی که توسط روحانیت مستقر در روستا صورت گرفته است به همدلی و هماهنگی مردم روستا و اینکه همه اهالی پای کار هستند و برای عمران و توسعه تلاش میکنند اشاره نمود و گفت: مسوولین نیز خود را موظف میدانند که در این راه قدم بردارند.

وی گفت: ساماندهی کانال آبهای سطحی داخل روستا وجابجایی ترانس و شبکه های برق فشار قوی به خارج از روستا توسط اداره برق انجام خواهد شد.

روستای میان آبه

فرماندار نهاونددر دیدار با اهالی مردم روستای میان آبه به وجود بیش از ۷۰۰ هکتار زمین آبی و دامداری پررونق این روستا اشاره نمود وگفت: این بدین معناست که روستای میان آبه در مسیر توسعه قرار دارد و دارای ظرفیت های زیادی برای پیشرفت و آبادانی می باشد.

ناصری با اشاره به این مطلب که خوشبختانه در مورد تبدیل آبیاری سنتی به آبیاری تحت فشار و نوین مشکل اعتباری نداریم عنوان کرد با حضور معاون محترم وزیر کشاورزی در شهرستان و بررسی ظرفیت های شهرستان نهاوند در این حوزه هیچگونه کمبود اعتباری نخواهیم داشت.
ناصری در پایان این بازدید اداره برق شهرستان را ملزم به برطرف نمودن مشکل افت ولتاژ این روستا نمود.