سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14232

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: رویداد «همدان ۲۰۱۸» فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان همدان بوده که شهرستان‌ نهاوند نیز می‌تواند به نحواحسن از این بازه زمانی برای برندسازی مقاصد گردشگری خود استفاده کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی رویداد بین المللی ۲۰۱۸ که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در نیمه دوم امسال، همدان میزبان فاز اول اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی خواهد بود و در همین سال اجلاس دوره‌ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO نیز در همدان برگزار خواهد شد.

ناصری گفت: رویداد «همدان ۲۰۱۸» و معرفی این استان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی و دو رویداد بزرگ گردشگری  بدون شک می‌تواند فرصت بی‌بدیلی برای شناسایی ظرفیت‌های استان همدان به جهانیان باشد که شهرستان‌ها نیز از این فرصت  طلایی به فراخور ظرفیت‌های بالقوه و آثار و جاذبه‌های تاریخی موجود خود با برنامه‌هایی از پیش طراحی‌شده می‌توانند در راستای جذب گردشگر و توریسم و رونق صنعت سبز گردشگری و برندسازی مقاصد گردشگری منطقه خود بهره مطلوبی را ببرند.

وی ضمن تاکید بر قابلیت ها و ظرفیت های فراوان حوزه گردشگری شهرستان عنوان کرد: با توجه به حضور مهمانان کشورهای مختلف در این رویداد، می توان بعنوان یک فرصت طلایی برای معرفی همه قابلیت های شهرستان، بهره برد.

فرماندار نهاوند بیان داشت:حوزه گردشگری نهاوند منحصر به سراب های آن نیست، سایر بخش ها همچون صنایع، تولیدات حوزه کشاورزی و قالیبافی، موسیقی محلی، جشنواره های بومی_ محلی و… هر یک می توانند در زمینه گردشگری و توسعه آن مهمانان زیادی را جذب نمایند.

ناصری در پایان خاطر نشان کرد که همه دستگاه ها با برنامه های مختص حوزه خود حوزه گردشگری نهاوند در این رویداد را یاری نمایند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش