مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 14236

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف 2 دستگاه موتور سیکلت سرقتی و دستگیری 7 نفر در طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط پلیس نهاوند خبر داد.

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی روز چهارشنبه در سطح شهر نهاوند و چند روستای بخش مرکزی شهرستان نهاوند برگزار شد.

ساکی گفت: در اجرای این طرح مقدار قابل توجی مواد مخدر از نوع هروئین و چندین قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه مهمات آنها کشف شد.

وی افزود: همچنین در اجرای این طرح ۷ نفر مجرم و هنجار شکن دستگیر شدند که پس از تکمیل پرونده برای مجازات به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز در این طرح کشف شده است، گفت: طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی در طول ایام هفته ادامه داشته و این طرح به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه پیشگیری، کنترل، مهار و مقابله با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی است، عنوان داشت: در راستای برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف، نقش مشارکت‌های مردمی و انجام وظایف شهروندی از سوی شهروندان، مهم و اثرگذار است

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش