سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14263

صدای نهاوند:
جلسه، معارفه دو معاون سیاسی وعمرانی فرماندار شهرستان نهاوند و تکریم و معارفه بخشدار جدید زرین دشت نهاوند با حضور فرماندار، امام جمعه نهاوند و مدیر کل دفتر سیاسی وانتخابات استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: با وجود ظرفیت ها و زیر ساخت های گردشگری و کشاورزی نهاوند مردم انتظار دارند با وجود همه کارهایی که تاکنون انجام شده است، تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم خدمات شایسته تری به مردم ارائه دهیم.

مراد ناصری گفت: اگر همه ما به عنوان مسوولین دولت، کار و خدمت را محور اقدامات خود قرار دهیم، به معنای واقعی توانسته ایم خدمات دولت و نظام را به مردم عزیز نشان دهیم و آنان را به بیش از پیش به نظام و انقلاب امیدوار کنیم.

ناصری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تلاش برای خدمت بیشتر به مردم گفت: در طول این چند ماهه تلاش کرده ایم با کمک همه مدیران دستگاه های اجرایی، با طرح هایی همچون روستاگردی، بازدید های مستمر از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و نیز استقرار میز خدمت در بین مردم در بخش های مختلف شهرستان، امید به کار و تلاش را در بین مردم زنده نگه داریم و نشان دهیم تلاش همه مسوولین برطرف کردن مشکلات مردم است.

در پایان این مراسم حمید موسیوند بعنوان بخشدار جدید زرین دشت و مهدی جلالوند و ولی اله سیاوشی بترتیب بعنوان معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری نهاوند منصوب شدند و از خدمات ۶ ساله جعفر سلگی، بخشدار سابق زرین دشت قدردانی شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش