سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14277

صدای نهاوند:
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یک مرد میانسال به علت اختلافات خانوادگی اقدام به قتل و بریدن سر همسر خود در منزل مسکونی واقع در نهاوند کرد.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ رضا زارعی روز دوشنبه اظهار داشت: بروز اختلاف بین زوج میانسال موجب متارکه منزل توسطه زوجه و عزیمت او به استان همسایه شد.
وی اضافه کرد: مرد میانسال برای پایان دادن به این وضعیت در تماس تلفنی با همسرش، از وی خواست به خانه برگشته و با پذیرش طلاق موضوع را خاتمه دهند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: زن میانسال نداشتن پول و کرایه خودرو برای بازگشت به خانه را بهانه قرار داد اما شوهرش برای رفع این بهانه یک میلیون ریال به حساب بانکی او واریز کرد.
سرهنگ زارعی گفت: زن به همراه ۲ دختر خود به منزل عزیمت کرد و مرد خانواده دخترهایش را به خانه خواهر خود هدایت کرده و به بهانه صحبت و هفکری برای تداوم و ادامه زندگی به همراه زن به خانه برمی گردد.
وی ادامه داد: مذاکره این زوج نتیجه نداده و مرد خشمگین با استفاده از چاقو و بریدن سر، این زن را به قتل می رساند و سپس موضوع را به برادر خود اطلاع می دهد.
وی گفت: برادر قاتل در محل قتل حضور یافته و پس از دیدن صحنه، برادر خود را با استفاده از موتور سیکلت به کلانتری رسانده و او را تحویل ماموران می دهد./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش