- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

رتبه سوم کشوری خبرنگار نهاوندی در حوزه ایثار و شهادت

به گزارش صدای نهاوند، محمد علی خدارحمی اظهار داشت: مهدی سهرابی خبرنگار و مدیر پایگاه خبری تحلیلی گرو نهاوند در چهارمین جشنواره خبرنگاران برتر فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت توانست رتبه سوم کشوری را در عرصه خبر به دست بیاورد.
وی گفت: در چهارمین جشنواره ملی تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد بیش از ۱۳۵۰ اثر شرکت کرده بودند.

وی افزود: چهارمین سال است که این جشنواره با هدف شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت در تهران برگزار می شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوندافزود: مهدی سهرابی مدیر و خبرنگار “پایگاه خبری تحلیلی گرو نهاوند از استان همدان موفق شد در چهارمین جشنواره ملی و کشوری ایثار و شهادت در بخش خبر رتبه سوم را کسب کند و در مراسمی لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از دستان آقایان صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد و دکتر شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کند.