سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14313

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: قوه قضائیه بادستگیری و مجازات مفسدین اقتصادی، و بازگرداندن اموال دزدی بیت المال، اعتماد را به مردم بازگرداند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نهاوند اظهار داشت:مسوولان و دولتمردان  رضایتمندی مردم را با خدمتگزاری جلب کنند، مردم اصل انقلاب را به وجود آوردند و ۴۰ سال است که حافظ انقلابند امروزدولتمردان باید خدمتگزار مردم باشند، مردم اگر ناراحتند به علت رفتار برخی مسوولان و فساد مفسدین است این مردم در ۲۲ بهمن و مناسبت های مختلف نشان داده اند که بعد از ۴۰ سال وفادار به انقلاب و اسلام هستند.

مغیثی گفت: اقتدار و عزت انقلاب به حضور مردم بستگی دارد اگر این نظام می خواهد بماند باید مردم را همراه خودش داشته باشد.  مردم باید در صحنه حاضر باشند و مطالبات خود را از دولت بخواهند و قوه قضائیه باید با فساد باید در هر جای که هست برخورد کند چون حکومت با ظلم پایداری ندارد.

وی افزود: دشمنان قصد دارند انقلاب را از راه اقتصاد نابود کنند و در داخل عده ای با احتکار کالای های مردم و ضربه زدن به امید مردم که نقش منافقین صدر اسلام را دارند می خواهند به دشمنان کمک کنند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: نقشه آمریکا فشار اقتصادی و روانی با انتشار دروغ از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای از پای درآوردن انقلاب است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: آمریکا و عواملش در داخل موفق شدند به اعتماد مردم ضربه بزنند همین هرج و مرج قیمت ها و مسائل اقتصادی به همین علت است، نظام باید کاری کند این اعتماد برگردد که قوه قضائیه نقش مهمی بر عهده دارد، دستگیری و مجازات مفسدین و بازگرداندن اموال دزدیده شده بیت المال می تواند این اعتماد را بازگرداند،  اگر این کارها شد امید مردم جلب می شود اما اگر قوه قضائیه کوتاهی کند دشمن از این موقعیت برای ناراضی کردن مردم بیشتر استفاده می کند.

مغیثی افزود: جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در غزه و آل سعود در یمن همچنان ادامه دارد و صدای دنیا هم بلند نمی شود این جنایات با اجازه آمریکا و در سکوت سازمان ملل و حقوق بشر نشان می دهد که این سازمان ها در خدمت نظام سلطه هستند.

وی اظهار داشت: آمریکا عرضه ندارد آتش یک جنگل را خاموش کند و یا برق منطقه ای که سه سال پیش بر اثر توفان قطع شده است را وصل کند بعد ایران را تهدید،می کند .آمریکا می داند در صورت حمله به ایران چه بلای بر سر ناوهای آنها و رژیم صهیونیستی می آید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش