مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 14386

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: اگر آمریکا راست می‌گوید برجام را بپذیرد و بعد دوباره پیشنهاد مذاکره بدهد مردم ما فریب معاویه زمان را نخواهند خورد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند، بابیان اینکه ایستادگی ملت با محوریت رهبر معظم انقلاب فتنه‌های متعددی همچون ۷۸ و ۸۸ و دی‌ماه سال قبل را خنثی و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد، گفت: این انقلاب ماندنی است همچنان که سران کفر عربده می‌کشند اما کاری به‌پیش نمی‌برند چراکه وعد خداوند است.

مغیثی گفت: ترامپ می‌گوید مذاکره کنیم با علم به اینکه مسئولین نظام و دولت به مذاکره تن نمی‌دهند و به همین وسیله مردم را در برابر رهبری، دولت و حکومت قرار می‌دهد درحالی‌که مردم ما ابوموسی اشعری نیستند امروز بچه‌های دبستانی ما می‌فهمند که پیشنهادهای آمریکا دروغ است چراکه سه سال تمام مذاکره کردیم اما از طرف آن‌ها نقض شد.

وی با تأکید بر اینکه مفسدان اقتصادی باید بدون ملاحظه مجازات شوند، گفت: عده‌ای اموال مردم را غارت کردند و اعتماد مردم به‌نظام و قوای سه‌گانه را خدشه‌دار کرده‌اند رهبری نیز به این مهم اشاره ویژه دارند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه امروز دشمنان از لطمه خوردن به اعتماد مردم سوءاستفاده می‌کنند، گفت: دشمن به مردم القا کرده که همه مفسد هستند اما این‌گونه نیست رهبری فرمودند این افراد معدود هستند و باید شناسایی، محاکمه و مجازات شوند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت:  عجیب است گفته‌اند که چرا ایران پولش را در سوریه خرج می‌کند، این نیز برای فریب مردم است، مستشاران ما برای نابودی داعش و در امان ماندن قبور ائمه و ایران اسلامی این اقدام را انجام داده اما آمریکا بنا به گفته خودشان ۸ تریلیون دلار برای مقابله با تفکر اسلام ناب محمدی و نابودی اسلام خرج کرده‌اند اما به نتیجه نرسیدند.

مغیثی ادامه داد: امروز در ماهواره و سایر شبکه‌های مجازی دم از تحریم‌ها می‌زنند و صحبت‌هایی علیه نظام می‌کنند، این نظام نقشه آمریکا و گروهک‌ها را ناکام گذاشته لذا آمریکا وقتی متوجه ناکارآمدی خود شد داعش را به وجود آورد.

وی در خصوص احتکار کردن لوازم و مواد خوراکی موردنیاز مردم توسط برخی افراد سودجو در کشور و شهرستان، گفت:احتکار جزء محرمات است؛ احتکار یعنی مالی که موردنیاز مردم است این گناه و حرام است لذا خوشبختانه دستگاه‌های مربوطه واردشده‌اند همچنان که اخبار آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: خوشبختانه در شهرستان میز خدمت در ادارات و بخش‌های مختلف فعالیت دارد و فرماندار نیز حضور دارد لذا بنده بنا به درخواست مردم به فرماندار پیشنهاد می‌دهم که میز خدمت در مصلی نهاوند با حضور مسئولین ادارات انجام شود از افرادی که از مجموعه فرمانداری حضور دارند درخواست داریم که به گوش فرماندار برسانید که میز خدمت نیز در مصلی نهاوند برگزار شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش