جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1441

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: حقوق معلولین یکی از مباحث حقوق شهروندی است و ما بایستی شرایطی را فراهم آوریم تا زمینه حضور پررنگ معلولین در جامعه فراهم شود.

به گزارش صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی در جلسه مناسب سازی شهری برای حضور معلولان  در جامعه گفت: حقوق معلولین یکی از مباحث حقوق شهروندی است و ما بایستی شرایطی را فراهم آوریم تا زمینه حضور پررنگ معلولین در جامعه و بهره مندی از فرصت برابر از خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط دستگاه ها و شرکت های خدمات رسان همواره شود.

سلامتی اظهار داشت: به حداقل رساندن محدودیتهای جامعه معلولان در خصوص مناسب سازی نیازمند برنامه ریزی منظم و منسجم دستگاه های مختلف دارد.

وی افزود: سهولت برای دسترسی به خدمات ارائه شده توسط دستگاههای مختلف برای معلولین میسر نیست و متاسفانه به دلیل عدم مناسب سازی ، بسیاری از معلولین خانه نشین شده اند که تبعات جبران ناپذیری برای آنان دارد.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند افزود: مناسب‌سازی محیط علاوه بر حضور  معلولان و جانبازان  در جامعه می‌تواند برای سالمندان و کسانی که دچار شکستگی اعضا بوده و مجبور به استفاده از وسایل توانبخشی هستند، مثمر‌ثمر باشد.

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش