سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1442

صدای نهاوند:

مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند با بیان اینکه پد هلیکوپتر در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و مقابل پایگاه کیان جانمایی ‌شد، از در نظر گفتن نقاطی از شهرستان نهاوند برای فرود اضطراری خبر داد.

حمیدرضا سیف در گفتگو با صدای نهاوند،  در خصوص امداد هوایی در شهرستان نهاوند اظهار کرد: بسته خدمتی اورژانس هوایی از ۱۸ مردادماه سال گذشته در ۱۴ استان کشور راه‌اندازی شد و به این ترتیب شهرستان نهاوند هم از خدمات اورژانس هوایی بهره‌مند شد.

وی گفت: از ابتدای راه‌اندازی اورژانس هوایی استان تاکنون ۶ مورد اعزام هوایی از پایگاه گاماسیاب نهاوند انجام شده است.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نهاوند با بیان اینکه ساخت پد هلیکوپتر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان در روبروی اورژانس بیمارستان در دستور کار است، اظهار کرد: جانمایی‌های لازم در این مورد انجام شده است.

وی ادامه داد: جانمایی پد هلیکوپتر برای موارد اضطراری در مقابل پایگاه کیان در نظر گرفته شده و نقاطی از شهرستان برای فرودهای اضطراری مشخص شده است.

سیف اضافه کرد: همکاری با اداره راه و شهرسازی و شهرداری به منظور مستطع کردن پد بالگرد بیمارستان علیمرادیان انجام شده که به زودی جلسه‌ای در این راستا از طریق فرمانداری برای تعامل این دو مجموعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه یک مددجوی ۱۳ ساله که در اثر تصادف رانندگی دچار خونریزی مغزی شده بود را از بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر منتقل کرد.

مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند اظهار کرد: این امدادرسانی به دنبال هماهنگی واحد هدایت عملیات بحران استان با بیمارستان علیمرادیان و مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند و واحد درمانی تخصصی در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر انجام شد.

وی افزود: این مددجو که در راه بازگشت از مدرسه در منطقه فیروزان دچار سانحه تصادف رانندگی شده بود و به دلیل خونریزی مغزی به خدمات تخصصی درمانی نیاز داشت، از بیمارستان علیمرادیان نهاوند به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر منتقل شد.

سیف در بخش دیگری از سخنانش تحویل یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار برای مناطق صعب‌العبور را در بهبود خدمت‌رسانی موثر عنوان کرد و اظهار کرد: هم‌اکنون دو دستگاه از آمبولانس‌های شبکه بهداشت و درمان نهاوند فرسوده است و در صورت در اختیار قرار گرفتن دو آمبولانس، نیاز شبکه به آمبولانس رفع می‌شود.

وی از آمادگی پایگاه‌های امدادی شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد و به اقداماتی همچون استقرار زمستانی آمبولانس‌ها، تهیه جیره‌ خشک برای پایگاه‌ها و تهیه لاستیک یخ‌شکن برای آمبولانس‌ها و تهیه مخزن شن و نمک اشاره کرد.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نهاوند خاطر‌نشان کرد: ۵ هزار لیتر نفت سفید برای پایگاه‌های شهرستان تهیه شده و انبار ۳۶ متری برای دپوی دارو در نظر گرفته شده است.

telegram-channel

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش