سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14422

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی نهاوند به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان منعکس‌شده اما جوابی حاصل نشده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه کلنگ زنی واحد تولید شیرین‌بیان نهاوند بااعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان، گفت: امروز با توجه به حضور معاون وزیر صنعت جا داشت دو نفر از سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی نهاوند مشکلات خود را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات این واحدهای تولیدی به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان منعکس‌شده اما جوابی حاصل نشده است، گفت: از ۳۳ واحد تولیدی نهاوند ۱۱ واحد با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند لذا باید برای قفل و زنجیرهای آویزان شده روی در این واحد فکری کرد.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: متأسفانه اکثر واحدهای تولیدی شهرک صنعتی نهاوند علیرغم پتانسیل بالای تولیدات خود، در حال حاضر با کمترین ظرفیت مشغول به فعالیت و عمدتاً با کمبود نقدینگی و مشکلات عدیده بانکی روبرو هستند.

وی افزود: انتظار داریم با حضور معاون وزیر صنعت مشکلاتی از این قبیل که گریبان تولیدکنندگان شهرستان را گرفته، برطرف شود.

معاون استاندار همدان نیز در ادامه گفت: امروز در استان همدان روستاهایی وجود دارد که حتی یک نفر بیکار هم ندارند و در حوزه‌های برجسته صنعتی کشور محصول تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز یکی از اولویت‌های اصلی ما در استان تمرکز بر اشتغال روستایی جهت جلوگیری از مهاجرت روستایی به شهر است چراکه اگر روستاییان به شهرها مهاجرت کنند بخشی از تولیدات با مشکل مواجه می‌شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش