- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۴۵ پروژه هم‌زمان با هفته دولت در نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر سه‌شنبه در شورای هماهنگی هفته دولت در نهاوند گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد نظام و حاضر شدن در جمع مردم است.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه هفته دولت از برکت شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: طی این هفته در شهرستان نهاوند ۴۵ طرح بااعتبار ۳۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

ناصری خطاب به مدیران شبکه بهداشت و درمان گفت: شبکه بهداشت و درمان نهاوند باید با بهره‌گیری از پزشکان مجرب و امکانات موجود طرح ویزیت رایگان را در مصلی نماز جمعه برپا کنند.

وی گفت: روزهای ابتدایی حضورم در نهاوند عنوان کردم ۸۰ درصد مشکلات شهرستان نهاوند با توان و پتانسیل موجود قابل‌رفع است اما امروز می‌گویم تمام مشکلات شهرستان در خود نهاوند حل‌شدنی است چراکه مردم شهرستان نهاوند فهیم هستند و انتظاراتشان با اختیارات مجموعه دولت در شهرستان و اعتبارات موجود همخوانی و تناسب دارد و انتظار زیادی ندارند.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه نباید از مردم فاصله داشت چراکه مردم و مسئولین دولت این را نمی‌پسندند، گفت: مدیران ادارات باید ضمن تعامل سازنده با رسانه‌ها در راستای ارائه عملکرد دولت و برگزاری نشست‌های خبری اهتمام ویژه داشته باشند و دولت را از مظلومیت خارج کنند چراکه رسانه‌های ما حق گو هستند.